Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min kone har været mig utro med en og forsøgt med 2 andre

Redigeret 28 november, 2013, 05:31 i Utroskab

Kommentarer

  • Indstillinger
    Redigeret 3 december, 2013, 08:36
  • Indstillinger
    Det er lidt svært at se, hvad du i bund og grund gerne vil debattere – eller have råd om.

    I har næsten voksne børn, så det er ikke der, der skal tages specielle hensyn; det handler kun om dig og din kone. Det lader til at din kone både vil blæse og have mel i munden – og det accepterer du.

    Hun elsker dig højt, lover dig guld og grønne skove – og det tror du på, igen og igen. Det er sikkert også rigtigt, hun har bare ikke nok i dig – hun vil også bolle ved siden af, når det passer hende.

    Det er der ikke andre end dig, der kan finde ud af, om du vil acceptere. Som du beskriver det, så er det noget, hun vil fortsætte med. Hun har vel fundet ud af, at du med dine avancerede metoder, finder ud af det – men det betyder jo ikke så meget, for hun siger undskyld, lover dig osv osv – og det accepterer du.

    Og – hvis du kan leve med det, og du kan nøjes med den lykke, det giver – og den fortvivlelse, du også oplever, når du igen og igen opdager, at det hun lover, kan du ikke stole på, så er det jo dit – og kun dit valg. Det er dig, der vælger, hvad du vil – det tilkommer ikke andre at dømme i den sag.

    Du har endda så meget overskud, at du bekymrer dig om din kones ”bekendtskabs” partner – det har jeg til gengæld en mening om, og den er helt klar – det kommer ikke andre end dem selv ved. Det er ikke din opgave. Hvad de har af aftaler eller ikke aftaler i deres parforhold - det må de selv passe.

    På samme måde, som du og din kone øjensynligt har en ”aftale”, som da virker noget uforståelig – så kan dette par også have deres ”metoder”.
  • Indstillinger
    Hej
    Tusind tak for svaret.
    Jeg tænker ikke specielt klart nu hvor bedraget ikke blot er elektronisk mere.
    Mine meninger holdning somme tider fra time til time.
    Det giver en gav en smule lettelse bare at skrive det hele ned.
    Det er også fantastisk at høre en andens mening.
    Tak igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.