Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

SPØRGSMÅL TIL ALLE KVINDER!!

Redigeret 25 november, 2013, 07:57 i Åben debat om sex
Hej!
- Jeg har virkelig et STORT problem!
Jeg har lige haft min første samleje med min kæreste.
Efter samlejen (ubeskyttet) tog jeg en fortrydelsespille efter et par timer.
Jeg har så blødt 3 dage i træk, og det stoppede. I 2 dage har det været normalt (ikke blødt), men idag opdagede jeg så at jeg faktisk har blødt (det ikke mens)..
Er jeg gravid?;(Eller er det normalt??
Ka jeg tage en graviditets test 14 dage før jeg faktisk skal få min menstruation? (Vil ikke til lægen da jeg ikke er så glad for det) ..
Håber der er nogen der kan hjælpe mig da det er nødssituation :(

Kommentarer

  • Lå der virkelig ikke en indlægsseddel ved den fortrydelsespille???

    Ellers kan du Google en sådan ved at søge på pillens navn/indlægsseddel.

    Der bør det fremgå, at man netop bløder ret kraftigt efter indtagelse at en sådan pille.

    En sådan pille er i øvrigt ret så skrappe sager, som din krop ikke særligt godt af, hvorfor det ikke er noget, du skal indtage alt for ofte.

    Det er synd for dig at din debut skulle være så "hovsa"agtig. Husk fremover lige at stoppe op, så du kan nå at tænke dig om og sørge for prævention.

    Hvis du skal tjekke for eventuel graviditet - som netop med den blødning nok ikke er speciel aktuel, - så fremgår det også der, hvordan og hvornår du kan måle med rimelig sikkert resultat.

    Hvis du har haft sex med en person, der ikke var jomfru, bør du faktisk også få undersøgt, om du kan have pådraget dig noget kønsoverført.

    I det hele taget sørg fremover for ordentlig information.
Log in eller Registrér for at kommentere.