Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

overfald

Redigeret 23 november, 2013, 21:30 i Sorg og krise
Kære Netdoktors debatforum
Jeg er blevet overfaldet.. overfaldsmanden var indtil den dag kæresten..... det skete for en uge siden.. jeg var med det samme på hospitalet og anmeldte overfaldet til politiet.. jeg har advokatbistand.. jeg har det skidt.. har mareridt hele tiden.. og kan ikke sove.. jeg undgår det også.. for så er han der også.. jeg har kun klaret de mest nødvendige ting f.eks gå tur med hund/lægebesøg/advokat.. men ogå fordi jeg har skader på kroppen og må gå med solbriller, jeg føler mig ellers som fangen, som forbryderen.. jeg har angst når jeg går ud.. og hvis nogen kommer for tæt på mig.. el. ved et tilfælde rører mig, når de går forbi mig.. får jeg det så skidt.. får kvalme.. og panik..

SÅ nu vil jeg gerne i gang med terapi/psykologbehandling, og har set på psykoterapi, kognitiv terapi, samtaleterapi, biologisk traumeterapi samt energipsykologi - jeg hælder selv mest til de sidste to muligheder.. men fordi jeg er så rystet og aner ikke om jeg kan tage en forkert beslutning vil jeg gerne høre jeres mening.. har også sendt mail til netdoktor, men der står der kan gå 2 uger med et svar.. er der noge, der kan komme med deres bedste mening el. måske med et kvalificeret råd.. er der nogen, der kan hjælpe mig? hvad vil være bedst i mit tilfælde?
Mange hilsener
Sol
Log in eller Registrér for at kommentere.