Hjem Øre, næse og hals Åben debat om øre-, næse- og halssygdomme

Øm strube?

Hejsan. Jeg er kvinde på 20 år. Jeg har døjet med ubehag i struben i flere måneder nu. Samt konstant gennemsigtig slim i hals der "skydes" op i halsen så det skal spyttes ud(den dukkede op efter en mild omgang influensa) - ved ikke om det er relateret.

Men sagen er at jeg får pludselig ubehag i struben og føler at der sidder noget i siderne. Mest venstre side og det lindres når jeg flytter struben rundt - som om den sidder forkert faktisk.. Så skal faktisk rette den et par gange om dagen..

Nogen der ved hvad det kan være? For vil ikke gå til halslæge og spilde deres tid hvis det ikke kan ses når man kigger ned i halsen.. Desuden så er det ikke direkte smerter, men kun ubehag så ved ikke om det er noget man burde at gå med til halslæge.. :)

Kommentarer

  • hvad er det for noget sludder ---du vil ikke bruge hans tid ----hvis vi alle sagde sådan ---får han jo ikke brød på bordet ----
    han er der for vores skyld ---og vil gerne tjene penge ---der er sikkert lang ventetid hos hals lægen ---så kom du i gang med at ringe i morgen ---du kan prøve din egen læge ---men du kan også bestille tid hos en halslæge ---lad os høre hvad det bliver til
Log in eller Registrér for at kommentere.