Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kunne godt bruge lidt hjælp..

Hej allesammen. Jeg er en knægt på 19 år, som render og døjer med lidt af et "spiseproblem". Det ligger sådan, at jeg gennem en længere periode på ca. 6 måneder har haft det virkelig svært med at spise. Det ligger sådan, at når jeg sætter mig ned til bordet og skal til at spise, så får jeg det dårligt. Det er næsten uanset hvad jeg spiser, så sker det. Og hovedgrunden plejer at være fordi jeg tænker på det. Jeg tænker "hm, får jeg det nu dårligt" og så sker det. og det værste er, at jeg har prøve at slukke for tankerne, men det har lidt modsat effekt. det kunne muligvis være noget psykisk, da jeg er en person som går og tænker meget, har endda været inde i en meget negativ state.-of-mind, det meste af mit liv. det negative arbejder jeg dog på, men det ændrer ikke på at jeg stadig har disse problemer. Jeg har tabt mig fra 83 - 76, hvilket ikke er usundt for en på 183, men det gør mig alligevel urolig. så jeg kunne godt tænke mig at vide, syntes i det er noget jeg skal gå til læge med, evt. snakke med en psykolog eller har i noget tips som kan gavne?

- Jeg håber MEGET på respons der kan hjælpe. KH

Kommentarer

  • Indstillinger
    ja du skal gå til din læge ---få en henvisning --til psykolog ---så du kan komme i Terapi ----det skal ikke være PSYKRIATER
    FOR DE GIVER STRAKS MEDICIN ----OG DET ER IKKE DET DU SKAL STARTE MED ---
    du kommer ikke ud af det alene ----

    så samtale vil være godt for dig
    lad os høre hvad der sker hen ad vejen
Log in eller Registrér for at kommentere.