Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svamp, dorsalt snit, hele baduljen...

Redigeret 22 november, 2013, 02:41 i Mandlige sexproblemer
Hej NetDoktor.

Jeg har døjet med svamp i forhuden som har forårsaget phimosis. Lige meget hvor meget jeg anvendte clotrimazole creme kunne jeg ikke få bugt med det. Det kan også have været fordi at jeg opdagede det da det var alt for sent...

Nu har jeg så fået lagt et "Dorsalt Snit" i forhuden for at udvide den så den igen kan trækkes tilbage. Dette er kun nogle dage siden så såret er stadig igang med at hele, og det ser ud til at svampen er vendt tilbage igen.. Det kan jeg nemlig se ved at der kommer en slags hvid udflåd fra penis som kendetegner en svampeinfektion. Nu er problemet så at det er svært at komme til med cremen da såret er en smule hævet...

Så mit spørgsmål er: Ville det ikke være en god idé at få en recept på noget diflucan så man kan få det fjernet med det samme, så jeg ikke risikerer at det dorsale snit bliver virkningsløst da huden strammer til igen på grund af svampen?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du har skrevet til debatforum - det er således ikke læger, der sidder parat her.

    Du kan skrive til læge-brevkassen, men der kan sagtens være flere ugers ventetid på at man - måske - får svar, da kun udvalgte bliver besvaret der.

    I dette tilfælde er du nok nødt til at kontakte din læge, så der kan blive taget hånd om lige præcis din situation, og givet gjort det hurtigt. Andre debattørers erfaringer kan du nok ikke bruge til så meget i et sådant tilfælde.
Log in eller Registrér for at kommentere.