Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

brunt udflåd hver gang ved p-pille periode

Redigeret 22 november, 2013, 05:22 i PMS og menstruation
Nu har jeg de sidste par gange haft brunt udflåd og let smerter fra min kønsdel. Jeg startede min p-pille periode, efter menstruations pause, for en uge siden. Og nu kommer der brunt udflå? :( hvad kan det værre?

Kommentarer

  • Indstillinger
    De fleste har det udmærket med de hormoner - men det er de fleste, ikke alle.

    Mit gæt er at din krop gør alt hvad den kan, for at gøre dig opmærksom på, at den IKKE har det godt med dette hormontilskud, som den jo i bund og grund heller ikke har brug for.

    Der er masser af bivirkninger ved brug af hormoner - og læger er bestemt ikke opmærksomme på, at den slags slet ikke er så ligegyldigt og uskyldigt, som de gerne vil overbevise os om.

    Prøv at smide de p-piller langt pokker i vold og se, om din situation ikke bedres ret så hurtigt. Tænk lidt over det fornuftige i at medicinere en sund og rask krop i det hele taget.
  • Indstillinger
    Ja, jeg skulle ikke nyde noget, hvis det var mig. Men den tid er jeg ovre. Jeg hører dog lidt fra nogle unge piger om forskellige ulemper ved p piller. Om hvordan de havde det bedre, da de ikke tog dem.

    Væksten kan stoppe hos unge piger, der ikke er færdige med at vokse. Derfor forstår jeg ikke nogle læger tager så let på bivirkningerne. De oplyser ikke om dem.
Log in eller Registrér for at kommentere.