Er du så en grower eller en shower?
Altså før du gik i gang med strækket, var den så meget kort i slap tilstand og så voksede meget til stiv..
Eller havde du en ret lang før? dvs du ikke voksede ret meget?
Jeg sætter poseklemmen helt oppe ved plastik stykket hvor stroppen kommer i gennem.
Det hedder en blodpik eller en kødpik
Kødpik : er stor men vokser ikke så meget.
Blodpik : er lille men bliver meget større stiv.
Jeg er af sidste kategori.
Jeg har tidligere skrevet i denne tråd.
Er sådan blevet overbevist om at denne virker. Men er lidt bange for denne bivirkning.
Den del der er kommet ekstra på, at man har svære ved at få det ordenligt stiv ( ordentlig blodtilførsel) nogle der kan bekræfte/afkræfte dette.?
Jeg vil gerne have råd til hvilken en der kan betale sig at købe?
Afkræftet fuldstændig. Der bliver jo ikke sat et nyt "stykke" ind. Du forlænger det du har i forvejen.
I takt med at man bliver længere bliver man også bredere og fastere.
Tak for tippet med poseklemmen! Det virker ret godt og gør at jeg kan kører større træk uden den ryger af:)
Har sovet med den på, men vågner op efter ca 2 timer og så har jeg taget den af. Så gør det kun hvis jeg ikke skal noget dagen efter. Jeg tror det er urealistisk at sove med den på en hel nat... Skal man derimod bare have en lille lur er det jo helt fint!
Kommentarer
Er du så en grower eller en shower?
Altså før du gik i gang med strækket, var den så meget kort i slap tilstand og så voksede meget til stiv..
Eller havde du en ret lang før? dvs du ikke voksede ret meget?
Det hedder en blodpik eller en kødpik
Kødpik : er stor men vokser ikke så meget.
Blodpik : er lille men bliver meget større stiv.
Jeg er af sidste kategori.
Samme her
Skaftet vokser ca x10
Jeg har tidligere skrevet i denne tråd.
Er sådan blevet overbevist om at denne virker. Men er lidt bange for denne bivirkning.
Den del der er kommet ekstra på, at man har svære ved at få det ordenligt stiv ( ordentlig blodtilførsel) nogle der kan bekræfte/afkræfte dette.?
Jeg vil gerne have råd til hvilken en der kan betale sig at købe?
Men fedt at høre jeres resultater.
I takt med at man bliver længere bliver man også bredere og fastere.
Har sovet med den på, men vågner op efter ca 2 timer og så har jeg taget den af. Så gør det kun hvis jeg ikke skal noget dagen efter. Jeg tror det er urealistisk at sove med den på en hel nat... Skal man derimod bare have en lille lur er det jo helt fint!