Håber der er en der kan hjælpe mig lidt på vej.
Hej, jeg er en pige på 20 år, som i nu 3 mdr har haft en "forsvindene" fornemmelse når jeg ligger i sengen og ikke kan sove, det starter i løbet af dagen hvor jeg får uro i kroppen. mit højre bryst gør ondt og jeg bliver en del fraværende, det er dog kun noget af tiden. Når det så begynder at blive mørkt forværres det til jeg har sovende fornemmelser, og faktisk ligger mærke til alt der sker i min krop. Når jeg så skal i seng, ligger jeg og vender og drejer mig, og pluslig bliver jeg rigtig dårlig, smerten i mit bryst gør meget ondt, og jeg bliver sindssyg svimmel og føler jeg bliver svagere, og svagere! og føler jeg skal forsvinde! Det går over igen når jeg rejser mig op og går lidt rundt, men kommer igen når jeg ligger mig, det føles først som om det kilder i maven, og så kommer der et ryk fra brystet op til hovedet der gør mig svimmel og dårlig. Jeg har været meget ved lægen pga af det, og først mente de det var en virus på balancenerven, men da jeg kom til ørelægen, mente han at det var øresten. Men jeg er nu ikke sikker, for jeg har læst lidt om det, og der er ikke nogen der beskriver det på den måde jeg har det, ikke engang tæt på! og det er jo ikke noget ørelægen kan se, men han TROR det! og siger det andet kommer af stress.
Lidt om mig selv, jeg er i feb. 13 blevet mor til en lille pige, lige nu går jeg på barsel, jeg bor sammen med min kæreste som er min datters far. Jeg bruger tid på mine veninder, og familie. Jeg føler ikke jeg er i en stresset, men jeg har mange ting at tænke på for tiden.
Er der nogen der har oplevet noget lignede ?? Har virkelig brug for at vide hvad det er jeg fejler når lægerne ikke kan give mig svar !!
Lidt om mig selv, jeg er i feb. 13 blevet mor til en lille pige, lige nu går jeg på barsel, jeg bor sammen med min kæreste som er min datters far. Jeg bruger tid på mine veninder, og familie. Jeg føler ikke jeg er i en stresset, men jeg har mange ting at tænke på for tiden.
Er der nogen der har oplevet noget lignede ?? Har virkelig brug for at vide hvad det er jeg fejler når lægerne ikke kan give mig svar !!
Kommentarer
Jeg er virkelig glad for jeg faldt over dit indlæg. Jeg er en pige på 15 der lider af depression, tendenser til OCD og også angst (tror jeg da).
Jeg har de præcis samme symptomer som dig! Det er virkelig helt perfekt beskrevet til det jeg har. Jeg har længe haft tanken om at det kunne være angst i baghovedet. Men alligevel har jeg prøvet at få mig selv fra det og er blevet testet for vidt forskellige ting. Såsom kyssesyge, og også virus på balancenerven. Igen, jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at læse dit indlæg. Jeg har flere gange siddet græde færdig over min ustoppelige svimmelhed, uro, smerter i højre bryst også, hjertebanken, og ja.. i det hele taget bare fysisk og psykisk uro og dårligt.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre heller. Jeg er jo også kun 15, og mine forældre har rigtig svært ved at håndtere at jeg har problemer så de vælger egentlig bare at ignorere det. Derfor ved jeg ikke helt selv hvad jeg skal gøre ved det, eller hvordan jeg skal finde ud af hvad det er.
prøv det ---i stedet for at tælle ---her skal man bare slappe af ...jeg har også prøvet det med at tælle ----men der skal man arbejde med tanken og det gider jeg ikke ---held og lykke tik