Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg slugte saft ned i lungerne.

Redigeret 8 november, 2013, 05:34 i Spørg Netdoktors brugere
Her igår aftes slugte jeg ved uheld noget saft og fik det ned i lungerne. Efterfulgt kom en ordentlig gang hosten. Det der bekymrer mig nu er at jeg kan mærke at det gør lidt ondt i venstre side, i det område hvor venstre lunge hører til.
Jeg er usikker om hvor vidt jeg bør søge læge eller om, det der gør ondt er urelateret til det.
Jeg søgte kort rundt på nettet (slugte vand i lungerne) og lign. Men ingen resultater der tilfredsstillede det svar jeg søgte.

Jeg tænker om i kunne komme med nogen meninger om dette?

mvh. Mikael

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jae, min mening er du bare skal tage det roligt og se om ikke det forsvinder. Jeg har også prøvet at få noget væske i "den gale hals". Det er ikke sjovt, men det går over igen. Tænk på dem, der er ved at drukne. Det var min bror engang for længe siden. Der skete ham ikke noget efterfølgende.

    Man kan vel få lungebetændelse, hvis den er helt gal vil jeg tro, men lidt saft, jeg ville selv tage det ganske roligt og se tiden an.

    Jeg har indåndet salmiakspiritus ved et uheld og det kan jeg love dig for er slemt. Jeg havde ondt i flere dage. Jeg nægtede at bruge det mere efter den omgang. Jeg søgte ikke læge, det gik heldigvis over igen.
  • Indstillinger
    Jeg takker for svaret :) Jeg vil se tiden an og regner med at det nok skal gå over. Det er også kun et par gange det sådan lige har gjort lidt ondt.
    Hav en god dag persille1 :)
  • Indstillinger
    Tusind tak og i lige måde.
Log in eller Registrér for at kommentere.