Jeg slugte saft ned i lungerne.
Her igår aftes slugte jeg ved uheld noget saft og fik det ned i lungerne. Efterfulgt kom en ordentlig gang hosten. Det der bekymrer mig nu er at jeg kan mærke at det gør lidt ondt i venstre side, i det område hvor venstre lunge hører til.
Jeg er usikker om hvor vidt jeg bør søge læge eller om, det der gør ondt er urelateret til det.
Jeg søgte kort rundt på nettet (slugte vand i lungerne) og lign. Men ingen resultater der tilfredsstillede det svar jeg søgte.
Jeg tænker om i kunne komme med nogen meninger om dette?
mvh. Mikael
Jeg er usikker om hvor vidt jeg bør søge læge eller om, det der gør ondt er urelateret til det.
Jeg søgte kort rundt på nettet (slugte vand i lungerne) og lign. Men ingen resultater der tilfredsstillede det svar jeg søgte.
Jeg tænker om i kunne komme med nogen meninger om dette?
mvh. Mikael
Kommentarer
Man kan vel få lungebetændelse, hvis den er helt gal vil jeg tro, men lidt saft, jeg ville selv tage det ganske roligt og se tiden an.
Jeg har indåndet salmiakspiritus ved et uheld og det kan jeg love dig for er slemt. Jeg havde ondt i flere dage. Jeg nægtede at bruge det mere efter den omgang. Jeg søgte ikke læge, det gik heldigvis over igen.
Hav en god dag persille1