Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP ! seriøst behandlingen virker ikke i mit underliv!

Redigeret 5 november, 2013, 13:25 i Spørg Netdoktors brugere
Hej jeg har fået en uge siden fået kløe i mit underliv, jeg gik til lægen han kikkede kort og sagde jeg var rød, og det lignede svamp.

Jeg har dog haft svamp før for mange år siden men der virkede behandlingen med det sammen, og der kunne jeg se med det samme det var svamp.

Har brugt en stik-pille og canesten cream i over en uge nu.
Det virker slet ikke, og idag er det slemt.

Jeg har for 4 år siden haft kløe i mit underliv var til 100000 behandlinger intet hjalp, kom til undersøgelse på sygehuset og de fandt intet.
Jeg stoppede på mine p-piller i et halvt år og det gik væk..
og skal lige sige jeg havde det i over et år det kløe, fordi mine læger
ikke hjalp mig nok.. og de sagde det ikke kunne være p-piller hvor sygehuset sagde det kunne det sagtens.


Jeg er virkelig bange for det er kommet tilbage, for jeg aner jo ikke hvad jeg fejler dernede, jeg har ingen partner og det 2 år siden jeg sidst var sammen med en. Jeg ved bare at hvis det ikke går væk eller jeg nogensinde fik det kløe i mit underliv - skulle jeg komme tilbage til sygehuset da jeg ville skulle
tjekkes for alvorlige sygedomme, men somsagt er mine ejne læger ikke særlige gode til og hjælpe og de meget sværer og tale med, de virker ikke som om de ved hvad de laver..

Mit udflåd lugter IKKE eller ser ikke anderledes ud..
jeg har bare ubehag i underlivet og kløe

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, andet end jeg tager en stik-pille i aften og hvis det ikke forsvinder ja så det ihvertfald ikke svamp.

2 fra mit job havde lige haft svamp, men deres virkede godt på behandlingen s¨å tænkte jeg med det samme at jeg var blevet smittet, da det smitter nemt.


Jeg bliver snart skør af det her....
Håber nogle kan hjælpe og komme med råd........

Kommentarer

  • Indstillinger
    Lige lidt forvirring her:

    Du skriver at du holdt op med p-piller i et halvt år, og det holdt op.

    Vil det sige, at du igen tager p-piller?
  • Indstillinger
    For 4 år siden skulle jeg stoppe med mine p-piller i et 1/2 år.
    pga. Kløe. Jeg døjede med i ovet et år. Så forsvandt kløen efter nogle mrd da jeg holdte pause 1/2 fra p-piller.

    (Ja jeg er på p-piller nu har fået et nyt mærke)


    Nu er jeg så begyndt og klø igen, lægen sagde det lignede svamp, men min behandling virker ikke.
    OG har ikke nogen partner.


    Grunden til jeg nævner det med de p-piller er jeg er bange for at det vent tilbage.. Da lægerne ikke kunne sige helt præcist hvad det var den gang.


    Men jeg har haft svamp før - for flere år siden og der virkede behandlinge.

    derfor jeg undre mig.
  • Indstillinger
    Grunden til jeg er på p-piller igen er sygehuset gav mig nogle piller efter det 1/2 med noget stærker i, der havde jeg ingen problemer.
    og dem tog jeg i nogle år..


    Skiftede så mærke i år, da de p-piller er de farligste man kunne tage...
    så skulle have nogen fra en anden generation som ikke er i samme risiko-gruppe.
  • Indstillinger
    Du fortæller, at det netop før har hjulpet, da du holdt op med p-piller, så det er da helt klart der, jeg ville starte igen, hvis jeg var dig.

    Du har endda fået at vide, at det sagtens kan være p-piller, der er skyld i dit problem.

    Oven i købet har du ingen partner, så hvorfor dog tilføre din krop disse helt unødvendige hormoner? P-piller kan da være gode, hvis man har et aktivt sexliv med en fast partner - og man vel at mærke har det godt med de hormoner, men ligegyldigt hvad - sundt er det jo ikke. De har masser af bivirkninger, selv om læger desværre påstår det modsatte.

    Ja, undskyld, men jeg er da stadig forvirret.

    Håber andre kan komme med bedre bud til dig.

    Nå - jeg skrev, men du lagde dit næste indlæg ind - men det ændrer ikke ved mit forslag om, at du da bør holde op med p-piller i det hele taget, og så se om, ikke det skulle hjælpe.

    Men - der må vel være en anden årsag til, at du tager de p-piller, når det ikke er som prævention. Det har du så ikke nævnt her.
  • Indstillinger
    Tak for dit svar. Ja det nok os min eneste mulighed.
    Og grunden til jeg har taget dem, er pga. jeg har haft partner før.
    SÅ kunne jeg ikke se grunden til og stoppe og begynde og stoppe og begynde, da lægen siger det ikke er sundt og holde op frem og tilbage.
    Men igen, overvejer os og stoppe, hvis dette ikke stopper.


    God'aften til dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.