Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

FORBYD seroquel ( ren gift og kemikaler) for kroppen.

Redigeret 22 december, 2013, 06:36 i Skizofreni
Efter jeg har været i behandling med seroquel.Vil jeg gerne advare mod denne medicin.jeg fatter ikke serouquel overhoved er blevet godkendt.da jeg fik det var jeg ved at gå i gulvet hver gang jeg tog en pille.jeg forandrede personlighed.jeg kunne stort set ikke tænke.jeg havde lange marerit både dag og nat.jeg kunne ikke på et tidspunkt rejse mig fra sengen.jeg rystede på hænderne.jeg fik på et tidspunkt krampe-anfald.jo længere tid jeg fik medicinen fik jeg det grad-vis dårligere og dårligere.og hvad gør medicien ved kroppen når den kan øde-lægge ens tænder.SÅ ud med seroquel (duer ikke).

Kommentarer

  • Indstillinger
    Medicin kan være noget forfærdeligt noget. Jeg har været syg af blodtryksmedicin i ca. 10 år. Jeg ville ønske læger ville tage bivirkningerne ved medicin meget mere alvorligt end der bliver gjort.

    I stedet for, som jeg har været ude for, da jeg luftede min mistanke om det kunne være medicinen, nærmest fik en skideballe. Jeg er vred over det endnu, så længe efter. For det var medicinen, jeg var syg af.

    Lægens bemærkning:

    Det er IKKE medicinen og det skal vi IKKE diskutere.
  • Indstillinger
    Du skiftede læge vel, men du fortalte vel så også den gamle læge sandheden ?
  • Indstillinger
    Er det mig, du skriver til Kathinga2.
    Jeg har skiftet læge og fået en virkelig god læge denne gang. Jeg forsøgte igennem alle disse år at få hjælp, men fik den ikke. Det var en vagtlæge, der var så næsvis da jeg en dag prøvede at få hjælp, jeg havde det meget dårligt.
    Derfor havde jeg til sidst ingen tillid til læger, men min nye læge er bare alle tiders. Jeg er glad hele dagen efter at have talt med ham.
  • Indstillinger
    Jeg har snart været på Seroquel i et år...
    Den eneste bivirkning jeg har haft ved det, er at min mæthedsfornemmelse fosvandt, og først nu er begyndt så småt at komme tilbage. ellers har jeg ikke haft problemer med det.
    Jeg får det som prolong, om aftenen, til at sove på, og det hjælper mig til at jeg ikke har en masse dumme/triste tanker der flyver rundt i hovedet på mig.

    Det skal så lige siges at jeg får to forskellige medikamenter, Abilify om morgenen og så Seroquel prolong om aftenen.

    Så efter min mening virker pillerne effektivt.
    Ved selvfølgelig ikke om der er forskel på Seroquel prolong og Seroqel
Log in eller Registrér for at kommentere.