Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ofte Hovedpine

Redigeret 4 november, 2013, 06:26 i Åben debat om smerter
Hej, jeg har nu igennem en uges tid haft meget hovedpine, i baghovedet. Det kommer og går, men der det er der gør det meget ondt.
Jeg har meget kvalme, svimmel og så er jeg mere træt end jeg plejer at være(går i seng som jeg altid har gjordt, og der har ingen problemer været)
Det er vildt træls i min skolegang, for det irritere mig at jeg næsten ikke kan koncentrere mig når det gør så ondt.
Det kommer meget hurtigt, som et smæld.
Nogen der ved hvad det kan være?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hovedpine kan man få af mange grunde.
    Det kan være musklerne, øjnene, vitaminmangel eller noget andet. Klik på nakkehovedpine og test dig selv. Måske kan du finde et svar, måske ikke.

    Jeg led f.eks. af migræne og kraftig hovedpine. Migrænen blev kureret, da jeg begyndte at tage levertran. Min kraftige hovedpine stammed fra en skævhed, mit ene ben var en anelse længere end det andet.
    Da det blev ordnet med en lille hæl i den ene sko og jeg havde fået massage, ja så har jeg sjældent hovedpine mere.
    Men passer min brilleglas ikke, så får jeg hovedpine.
    Så du må i gang med et detektivarbejde.
    Du kunne jo starte med at blive undersøgt hos din læge. Det er meget nemt at finde ud af om det er musklerne. Så kan du få en henvisning til massage og nogle gode råd om netop din hovedpine.


    http://www.nakkehovedpine.dk/
Log in eller Registrér for at kommentere.