Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

paranoid eller ej

Redigeret 30 oktober, 2013, 10:43 i Spørg Netdoktors brugere
Davs jeg er en fyr på 20 år, der har været i byen, og fik hevet en random tøs med hjem hvor vi hyggede os, vi havde god sex, med kondom. Og dette var bare en one Night stand..
Okay men sagen er at 3 dage efter er jeg skide syg. Med skide høj feber, kvalme og diarré, og voldsom hovedpine, og er umenneskelig træt, kom f.eks, hjem fra arbejde kl 15.25 tænkte lige at jeg ville ligge mig lidt inden man skulle lave mad. Men vågnede først kl 23:10 og derefter gik jeg bare i seng igen for skulle tidligt op på arbejde. Så ville bare høre om jeg bare har fået slem omgang sygdom eller om der ligger en sex sygdom bag
Vh.
Anonym

Kommentarer

  • Indstillinger
    Mit bud er, at du "bare" er blevet syg.

    Det kan da være, at pigen har haft en virus med sig, og har smittet dig - men det kan lige så vel være, at du kan have fået virus et helt andet sted fra, og det så kan være dig, der har fået smittet hende, så hun nu også ligger og er smadderdårlig og frygter, at det er dig.

    For et par år siden fik jeg en lignende omgang - og tja.. jeg havde været sammen med mine børnebørn en eftermiddag - og alle i det selskab lå på langs et par dage efter, så en sådan omgangssyge behøver bestemt ikke være seksuelt betinget.

    Du har brugt kondom - og det går jeg ud fra, du har brugt fra start til slut, så jeg tror ikke, det er en seksuelt overført sygdom, der vel almindeligvis heller ikke viser sig så voldsom kun ganske få dage efter.

    Selvfølgelig skal du være opmærksom - så hvis ikke det stopper ret hurtigt eller din høje feber ikke falder, bør du naturligvis kontakte læge.

    God bedring.
  • Indstillinger
    Okay tak for svaret.
    Vh.
    Anonym
Log in eller Registrér for at kommentere.