Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forhud efter operation

Redigeret 7 november, 2013, 20:25 i Mandlige sexproblemer
Hej folk. Jeg er den dreng på 16 :)

Her fra 1 måned siden fik jeg en forhudsoperation, fordi min forhud var for stram og strengen fjernet strengen fordi den var for kort. Men det er som om min forhud stadig vil hoppe tilbage ned over hovedet når den bliver stiv. Lægen sagde at hvis det ikke var nok med det han havde lavet nu så var han nød til at omskære mig næste gang hvilket jeg helst ville slippe for! :(

Så er der nogle af jer der har erfaring med en sådan operation (Både sådan en som jeg har fået og en omskæring? Til jer der har fået samme som mig virkede det for jer?

Til dem der er blevet omskåret gør det meget ondt? Og gør det ikke ondt at gå med pikhovedet fremme hele tiden?

Og er der nogle der kender nogle øvelser måske man kan lave for at få en mindre stram forhud?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Fik fjernet strengen fordi den var for kort ***
  • Indstillinger
    Hej !

    Jeg havde præcist det samme problem hvor jeg fik det første indgreb udført.. var virkelig nedtrykt over at det ikke virkede efter det jeg havde været igennem (En måneds tid hjemme med en hævet dolk !!) Jeg fik så klaret den fulde version som jeg er mere end glad for i dag ! Der er ikke noget særligt af ar eller noget som jeg havde frygtet inden. Man skal lige vænne sig til det de første par uger og så er det bare lykken, i mit tilfælde
    MVH MARTIN
Log in eller Registrér for at kommentere.