Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forhuds problemer.

Redigeret 28 oktober, 2013, 04:33 i Spørg Netdoktors brugere
Hej netdoktor.

Jeg er 15 år og har et par spørgsmål. Problemet er, at når min kæreste og jeg skal have sex, så skal jeg jo have en kondom på.
Og jeg har jo læst over det hele på nettet, at man skal trække forhuden tilbage, inden at man sætter kondomen på, men jeg kan ikke trække min forhud tilbage, fordi det er ubehageligt og gør ondt.. Hvad skal jeg gøre.. ?

Andet spørgsmål: jeg ved heller ikke om min kondom er for lille.. Når jeg prøver at sætte den på, kan jeg ikke få den helt ned over.. Og det kunne jeg godt tyde på den er for lille, men jeg har målt min penis og det er målene mindre eller passer med dem, så der står på kondom pakken..? Jeg har prøvet at tage kondomen ud over noget og der kan den sagtens blive stor nok..

Andet spørgsmål: min penis forbliver ikke stiv, når jeg prøver at sætte kondomer på??? Kan spørgsmål oppe over måske være derfor?

På forhånd tak!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Noget tyder på forhudsforsnævring, som der er rigtigt mange der har - så du bør gå til læge, så det kan vurderes, om du skal have et snit, eller om det kan klares med noget salve.

    Når det er på plads, kan der så tages stilling til hvilken størrelse kondom, du skal bruge - det kan du i øvrigt også passende tale med lægen om.

    Husk - sex er en helt og aldeles almindelig beskæftigelse - så derfor er der ikke noget flovt og pinligt i det. Din læge ved godt at også du med overvejende sandsynlighed foretager dig den slags.
Log in eller Registrér for at kommentere.