Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

hjælp !!

Redigeret 22 oktober, 2013, 17:59 i Angst
hej jeg er en pige på 21 år..
jeg har lidt af angst i mange år, hvor jeg har været bange for at spise fordi jeg er bange for at kaste op.. jeg er bange for at være syg, fks feber eller influenza jeg kan tjekke min feber 10 gange om dagen for at være sikker på om jeg er rask .. det bliver værre og værre for hver dag og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, når det er lyst udenfor kan jeg nemmere spise uden at være bange for at kaste op men er selvføglig alligevel lidt bange? jeg føler mig virkelig syg hver dag føler det er helt unormalt og ha det sådan her.. har været ved læge , vagtlæge osv osv mange gange og de siger det er pga angst men er det så det ? når det er slemt for jeg kvalme er meget svimmel for hovedepine for det rigtig ubehalig ligesom om jeg er syg :( jeg tænker over hvad jeg spiser og steger kødet så meget man næsten ikke kan spise det fordi er bange for det ikke er ordenlig færdig.. jeg er næsten aldrig udenfor en dør magter det ikke har ingen krafter gider ingenting ! hvorfor har jeg det sådan her ? sker der noget ved det ? håber en eller anden vil svare mig og måske komme med nogen gode råd :) hilsen sus
Log in eller Registrér for at kommentere.