Hjem Sport, motion og ernæring Sund kost

Ingen appetit?

Redigeret 7 december, 2013, 17:28 i Sund kost
Hej! Nu har jeg i den sidste uges tid haft et seriøst problem.
Jeg har nemlig ikke rigtig kunne spise noget.

Har fået pludselig nedsat appetit og det vil altså sige at jeg kan gå i længere tid uden at mærke sult. Kigge i køleskabet og få direkte kvalme, fordi jeg BARE ikke har lyst til mad! Når jeg så føler mig sulten og begynder at spise, så skal der ikke andet end 2-3 mundfulder til før jeg begynder at føle mæthed og blive dårlig. Og hvis jeg begynder at tvinge det i mig, så får jeg det endnu mere dårligt.

Det skal siges at jeg aldrig har oplevet det her. Spiser ikke engang en halv tallerken mad om dagen!
Det nok en ide jeg går til læge, men har virkelig meget angst for hvad jeg bliver sendt videre til? Nogen der har en ide om det?

Kommentarer

  • Matiasow1Matiasow1
    Redigeret 14 maj, 2018, 09:47
    Er det al mad, også dine livretter? Eller har er der nogle lækre opskrifter herinde (link fjernet, redaktionen) som du kan prøve.

    Ellers prøv at drikke et glas juice om morgenen, og gå så i bad.
    Det plejer at sætte gang i kroppen, og appetitten med.
  • Hej,
    Det lyder som om din krop trænger til noget motion. Du har det ikke så godt, og den eneste løsning er at påfører din krop noget godt - nemlig træning og motion. Jeg synes at du skal snakke med din praktiserende læge. Han kender dig bedre end os her på nettet, og kan give dig den hel rigtige vejledning.
  • Jeg vil nok ikke tænke nærmere over det, når det udelukkende handler om dit madforbrug indenfor en uges tid. Lyder måske som om du er gravid?
  • spis nogle vitaminer --især B__VITAMINER ----fremmer sulten ---æbler og citrus frugt ---gør det også ---og så er det sundt ---
    'husk at drikke væske
Log in eller Registrér for at kommentere.