Hjem Lever, nyrer og urinveje Inkontinens

Skal konstant tisse, og ingen behandling hidtil har virket.

Redigeret 11 oktober, 2013, 17:46 i Inkontinens
For to måneder siden begyndte jeg at udvikle smerter i underlivet, isaer i testiklerne. Jeg fik så hurtigt en tid ved laegen, og fik testet for de saedvanlige konssygdomme. Jeg testede negativ for baede klamydia, gonoré og paa en senere test for mycoplasma genitalium. Jeg blev behandlet for sidste, da jeg havde en mistanke om at det godt kunne vaere den, da en af mine venner (som jeg har en faelles sex partner med) er blevet behandlet for det.

Under behandlingen mindskede mine symptomer sig (Placebo?) og nu er de rimelig meget tilbage, jeg har smerte i underlivet, ikke penis eller testiklerne, men milde smerter i hele regionen og en koncentreret omhed i blaeren/prostata (Jeg kender ikke min krop så godt, men det generelle område).

Nu har jeg selvfolgelig bestilt en tid ved laegen, men jeg er stadig lidt bekymret. Kunne det vaere en staedig betaendelse i blaeren? Eller i prostata?
Jeg havde bare ikke lyst til at udelukke konssygdomme, da jeg har vaeret meget los på tråden. Jeg er 21 år, hvis det betyder noget. :)

Kommentarer

  • Få bestilt en tid, hvis det er blærebetændelse skal du tage det alvorligt som mand. Kvinders blærebetændelse skal naturligvis også tages alvorligt, men mænd er en del mere udsatte når det gælder blærebetædelse.
Log in eller Registrér for at kommentere.