Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

jomfru kæreste

Redigeret 7 oktober, 2013, 09:27 i Samliv
Hej allesammen.

Jeg har en kæreste. Hun var jomfru da vi kom sammen, hvor imod Jeg har været i seng med mange forskellige kvinder.
Jeg har ikke problemer med noget seksuelt og viser at min selvtillid er iorden. Jeg tænder hende og respektere hende 100%. Føler ikke jeg har problemer med penis størrelse på 16 cm. Men hun siger hun aldrig kommer når hun har sex. Det samme med mig. Vil så gerne give hende den skude orgasme, selvom hun siger det er "dejligt". Er det svære for en jomfru at komme? Når hun i forvejen er lidt utryk ved sex og har svært ved at snakke om det også?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hun kan vel ikke blive ved med at være jomfru? Du har vel haft fuldbyrdet samleje med hende, og så er hun jo ikke jomfru mere.

    Men-du er hendes første seksuelle partner, og selvfølgelig er hun derfor både uerfaren og lidt usikker ved det hele.

    Der er altså ikke noget underligt i, at hun ikke "bare lige" får superorgasmer; for mange kræver det faktisk flere år, før man føler sig tryg og erfaren nok til at kunne give ordentligt slip.

    I stedet for at jagte den orgasme, så bør du nok øve dig i at læse hende bedre. Mærk efter hvordan hun reagerer på de forskellige kærtegn. Vi er alle forskellige, så hvad der er godt for en er ikke nødvendigvis lige så godt for en anden.

    Og - hvis den orgasme skal være tegn på din succes, så har hun jo allerede tabt på forhånd. Hver gang I skal have sex, så ligger hun jo under for din forventning, og begynder så at kæmpe for det, hvilket er det værste hun overhovedet kan gøre. Lad være med at lade hendes orgasme være målet, men lad i stedet jeres nærvær og jeres følelser styre det hele.

    Nyd at hun synes, det er rart - overbevis hende om, at også det er helt i orden, lad være med at have så travlt. Nyd jeres samvær og det det giver - både dig og hende uden at være "resultatorienteret".

    Hvis hun nyder jeres samliv og synes, det er dejligt - så er det det, I skal fokusere på.

    Måske en dag, når det forventningspres er aftaget hos hende, og du har lært, hvad der er godt for lige præcis hende, så kan det være den orgasme kommer, når I mindst venter det.

    Men så længe I jagter den - så bliver den væk.
  • Indstillinger
    Cool, tak. Lige hvad jeg behøvede at vide! Skal nok sætte min tålmodighed større og give hvad hun fortjener.
Log in eller Registrér for at kommentere.