Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Trøste sex

Redigeret 8 oktober, 2013, 16:09 i Åben debat om sex
Da jeg er knust efter et forhold med en jeg havde perfekt sex med, en der havde den mest underskønne og flotte mandekrop jeg nogensinde har set...

Kort sagt han var flot...

Når vi havde sex var jeg helt oppe og køre ja englene bkev misundelige...

Det flere måneder siden vi kom sammen ...og det gør ondt.

I går havde jeg så sex igen med en anden mand. Tænk at sex kan føles så forskellig....

Jeg ødelagde det for jeg havde ikke lyst til at røre ham ....hans krop sagde mig ikke noget, tændte mig ikke ....jeg ku ikke. Jeg ku heller ikke "lade som om"...

Jeg havde mest lyst til at rejse mig op og sige "det går ikke ..vel? Det kan du også mærke...jeg er ked af det men jeg er slet ikke rigtig med og er nødt til at gå hjem ...det må du undskylde..".

Det gjorde jeg ikke ..fejt blev jeg liggende til om morgenen ..hvor jeg så bare tog mine ting og sagde hej hej...

S.... være med hvad han tænkte...jeg har en bred ryg...sikke en gang lortesex ...sådan tænkte jeg .

Hvorfor gjorde jeg det også ? Bare fordi jeg trængte til lidt mand? Uanset ham her havde en stor tyk pik ja så havde jeg ikke lyst til at sutte på den ...med min exven var det omvendt ...jeg åd ham. Jeg kælede ham jeg ku ikke lade ham være ....jeg begærede ham sindssygt meget....

I skal ikke gå i seng med et andet menneske bare fordi man ikke vil være alene og er ked ....specielt ikke når man er deprimeret .

Det virkede slet ikke ...tværtimod det forværrede mange ting OG lagde oveni at fuck det her ku jeg godt have været foruden.

Øv hvorfor f...gjorde man det ..øv!

og hvad f...skal jeg sige til ham her som er min ven ? Synes bare det er synd for ham ...øv

Jeg ligger i hans seng og tænker konstant på den anden ? og kan ikke have sex med ham ...mens jeg har sex med ham?

Kommentarer

  • hvad med at tage en pause ---indtil der dukker er bedre bud op ---du er vel selv herre over ---hvem du vil dyrke sex med ---
  • Ja og jeg kan love for at det her føltes forkert i den grad. Jeg lider bare og kan ikke li at være alene (og savnede sex) derfor gjorde jeg det ..men det skal man ikke gøre.

    Så heller slå sig med en hammer.

    Hvis jeg nu på en pæn måde vil sige til ham: "Det her var forkert det var min fejl jeg sku ikke have indladt mig med dig ....da jeg er dybt deprimeret (og det vidste han og ignorerede) og vi to egentlig slet ikke svinger sammen på det sexuelle plan.

    Du er sikkert glimrende med en anden det er jeg ikke i tvivl om - men ærligt talt jeg er ikke stolt over det vi lavede i går og jeg havde mest lyst til at råbe øv"

    Hvordan ville man formulere det ? og nej jeg kan ikke skrive " hold nu op hvor var det bare ..." Det er en mand jeg samtidig ser tit?
  • Hm.... Du er sikkert glimrende med en anden det er jeg ikke i tvivl om - men ærligt talt jeg er ikke stolt over det vi lavede i går og jeg havde mest lyst til at råbe øv"

    citat slut

    Har du tænkt over, han måske tænker helt det samme. Og så kan det vel være lige meget. I behøver jo ikke slå hinanden oven i hovedet med noget som helst.
  • Måske skulle du bare tage det, for hvad det var. Altså det lyder som om at det var en engangsknald, som failede lidt. Personligt, så ville jeg tie det ihjel.
Log in eller Registrér for at kommentere.