Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg tisser meget og tit!

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Michael, det var også min plan. Jeg har købt engangbærgere, for de er nemme at have med i skolen og hvor man nu ellers skal hen og så tæller jeg bare stregerne. Når jeg så er færdig, vil jeg finde ud af hvor mange ml hver streg er, ved netop som du skriver at hælde vand i bægeret og så op i et målebæger bagefter. :)
    Og så har jeg tænkt mig at lave et 2 ugers eksperiment. 1 uge uden sukker og 1 uge med (juice, kakao, slik osv.) for at se om der skulle være nogen forskel.

    Lotte, jeg skrev ikke at finde mit sukkerindhold ville være uoverskueligt, men svært, efterfulgt af en glad smiley, hvilket gerne skulle indikere at det vil jeg i hvert fald prøve. Og fordi man undskylder på forhånd giver det ikke ret til ikke at "passe på" med hvad man skriver. Sætninger der starter med "Helt ærligt.." giver ikke et særlig godt indtryk, når jeg ikke har dit kropssprog at læse ud fra hvad du lægger i det. Men jeg er rigtig glad for dit andet svar, dit første virkede bare lidt "Hold nu op med at pylre, livet er ikke så svært". Men det er det jo nogengange :) Og nogen gange er tingene bare uoverskuelige, når der er meget på én gang. Startede denne debat sen aften, hvor jeg havde prøvet at sove, så den var skrevet i frustration.

    Dette skulle jo gerne være en side hvor man kan finde støtte og forståelse. :)

    Jeg har i hvert fald noget jeg kan afprøve nu og så hører jeg lægen, på mandag, hvad hun siger.
Log in eller Registrér for at kommentere.