Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Brunt/Sort udflåd!!!!

Redigeret 26 september, 2013, 08:18 i PMS og menstruation
Hey,

Jeg håber jeg kan få noget hjælp herinde med mit problem.
Jeg har det sidste halvanden årstid haft meget brunt/sort udflåd, det lugter ikke grimt, men er meget grimt og ulækkert!
Jeg var ikke på p-piller da det hele begyndte, men min læge fik mig til at starte på det for at se om det ville stoppe det, men det er ikke stoppet af det. Det kommer bare som det har lyst, ingen symptomer inden det kommer, og nogle gange varer det et par dage, andre gange op til to uger... Min læge har siden bedt mig om at stoppe med p-pillerne og efter tre mdr. uden ændring startet mig på et andet p-pille mærke, men det ændrer ingenting.
Jeg er 34 år, og meget træt af det her situation:(
Foreslag? Ideer?
Jeg havde keglesnitsoperation for 5 år siden, alt var normalt efter operationen.
Skal jeg blive ved med at tage p-pillerne?

E

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er altså en underlig ide bare at udskrive p-piller frem for at få undersøgt, hvad det handler om.

    Desværre er det jo sådan at p-piller ofte slører symptomerne, så man tror, der ikke er flere problemer, men det er ikke en gang sket her.

    Jeg foreslår dig at forlange at blive henvist til en gynækolog - og at du ved denne gynækolog forlanger at få undersøgt ÅRSAGEN til det her, og ikke bare få noget medicin, der slører/skjuler denne årsag.

    Det er da muligt, at det slet ikke er alvorligt, men det er der altså ingen, der ved - heller ikke lægen - hvis det ikke bliver ordentligt udredt.
  • Indstillinger
    Læger kan vist være lidt underlige. Min daværende læge gjorde heller intet. Det handlede om en voldsom svien og brænden. Efter et år fik jeg nok, for det blev værre og værre. Jeg forlangte en henvisning til en gynækolog.

    Gynækologen havde mistanke om det kunne være kræft i huden og tog nogle prøver. Heldigvis var det noget andet. Det drejede sig om en hudlidelse, som kunne behandles og forsvandt på en måned.
  • Indstillinger
    Tak for jeres svar.
    Jeg vil bede min læge om henvisning til en gynækolog snarest.
Log in eller Registrér for at kommentere.