Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Fibromyalgi??

2»

Kommentarer

  • Det er en rigtig spændende artikel. Var meget tvivlende da jeg så sitets navn, men det blev bedre da jeg fulgte linket til den oprindelige artikel. Jeg glæder mig til at der kommer lidt mere forskning i om det er rigtigt fordi (læste kun meget kort) det var en ret lille sample size og det gør resultatet lidt usikkert.
  • Jeg har haft smerter i min krop i flere år. Da jeg læste om fibromyalgi opdagede jeg en sammenligning. Men om det er fibromyalgi aner jeg ikke.
    Egentlig troede jeg alle mennesker havde smerter i kroppen, men min mand har overhovedet ikke ondt nogen steder. Underligt for mig.

    Somme tider gør det virkelig meget ondt, men jeg har aldrig været hos lægen med det.
    Jeg læste lægerne ikke kunne gøre noget og at de heller ikke troede på smerterne var reelle, så ville jeg hellere holde min mund.
    Men det er da rart, hvis ikke man også er tosset i hovedet. Jeg var ved at tro mine smerter var indbildte selv om det var svært at overbevise sig selv om det. Men når nu min mand aldrig har ondt, såe...
  • smerter alene behøver ikke være fibromyalgi, det kan være irriteret tarm, nedsat lever/galde funktion, syreophobning osv osv. Hvis du har fibromyalgi er du altid træt, dyrker du hård motion vil du blive straffet i flere dage efterfølgende, du skal altid tisse, du har mavesmerter, synsforstyrrelser og bylder kan forekomme, indre dirren og uro i benene, ja, listen er uendelig. Men træthed er det dominerende symptom.
    Men meget sjovt at læse dit indlæg, havde det nøjagtig ligesom dig, da jeg havde fået den 18 punkts undersøgelse, gik hjem og prikkede til min mand, troede at alle havde det sådan. Troede også at alle andre havde reelle smerter når de rørte ved noget koldt ;-)
  • Hejsa. er der nogle her der har prøvet probiotic for fibromyalgi.

    Hilsen fra Alice
  • mit har så siden vist sig at ikke være fibromyalgi men en sygdom der hedder facs kombineret med nervebetændelse, har ikke prøvet det du nævner, men har prøvet Lifewaveplastre og de har stort set fjernet alle mine smerter, så jeg er sjældent sengeliggende nu, kommer stadig lidt i byger men heldigvis langt imellem :-)
  • lifewave.... hjælper det mod fibromyalgi ?
  • det har en super virkning, kender en del med fibromyalgi der har prøvet lifewave og de er alle glade for det :-)
  • hvor kan man købe det og pris ? hvilken af plastre hjælper for fibromyalgi ?
    mvh. alice
  • uha det en længere snak, du skal finde en distributør der ved hvad han/hun har med at gøre... hvis du er på FB så ansøg mig som ven anne julie rosenkjær bruzdevixz eller skriv til mig på bruzdevixz@hotmail.com så skal jeg nok finde en til dig i nærheden af din bopæl :-)
  • Tak. jeg har sendt mail til dig.

    Mvh. Alice
Log in eller Registrér for at kommentere.