Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stor livmoderhals/mund??

Redigeret 21 september, 2013, 06:52 i Åben debat for kvinder
Hej De damer..

Jeg opdagede her forleden da jeg var i bad (og lige vaskede "inden for" at der var en stor (i hvert fald større end normalt) knude/dut what ever. Normalt kan jeg godt mærke noget mindre hvis jeg virkelig presser lange fingeren op, men her var det kun en pegefinger oppe og hvad jeg synes var meget stort, ca som min næse, og mærkes lidt som den.

Hva kan det være?? Har aldrig lagt mærke til det på den måde før!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder som om du er ualmindelig grundig med den afvaskning, det er da ikke
    meningen du skal vaske helt oppe i skeden - og det var vel nok heller ikke lige det, du mente. :-)

    Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, men det er vist ikke helt ualmindeligt for lidt modne kvinder, at det kan være blæren, der er faldet lidt ned og derfor virker som en "bule" i skeden. Og - det kan da også være livmoderen, der er faldet lidt ned.

    Som sådan behøver det ikke være et problem, er vist endda en hel normal ting, men da det jo ikke kan vurderes her på debatforum, hvad det konkret handler om - og at det er en bule, du ikke har mærket før, så vil da foreslå, at du lige får et tjek ved lægen.
Log in eller Registrér for at kommentere.