Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hun sprøjter men ingen orgasme

Hey Netdokter

Jeg har et spørgsmål som jeg håber (især de kvindelige brugere) kan hjælpe mig med.

Jeg har en kæreste og vi har et rigtigt godt sexliv. Der er dog noget jeg er i tvivl om. Jeg kan nemt få hende til at sprøjte, både med hånden og ved samleje (ved samleje er det dog kun når hun sidder øverst).

Men hun siger hun ikke kommer når hun sprøjter. Hun kan ihvertfald ikke mærke noget anderledes. Når jeg bruger hånden kommer der rigtig meget, og jo mere og længere tid jeg bruger hånden jo mere kommer der.
Når hun sidder øverst er det mere sådan nogle små strint der rammer ned på min mave.

Men mit spørgsmål er om hun godt kan sprøjte uden at komme? Når jeg bruger hånden, stopper hun mig tit inden jeg bliver færdig (?). Ved ikke om det så er fordi hun bare ikke er "kommet derud" hvor det bliver en "rigtig" sprøjteorgasme, men der kommer bare så meget væske i forvejen at jeg ikke kan forstå, hvis hun ikke får det før.

Håber nogle forstår hvad jeg mener, og som kan hjælpe :)

/Christian
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skriver at hun stopper dig inden DU bliver færdig?? Hvad mener du med det? :-)

    Hvorfor betyder det så meget for dig, at hun skal have en "rigtig sprøjteorgasme"?

    Hvis du bruger hånden "det rigtige sted" så er den væske der kommer tis, og ikke kønssafter, hvilket kan forklare den manglende orgasme ;-)
  • Indstillinger
    Når jeg bruger hånden, stopper hun mig tit inden jeg bliver færdig (?).

    citat slut

    Jeg gætter på hun ikke nyder det. Du er sikkert for hård siden hun stopper dig.
  • Indstillinger
    Det er ret ubehageligt, at have krav om orgasme hængende over hovedet. Jeg tror ikke hun nyder det.
    Orgasmen skal ligesom lokkes frem. Når den er på vej, kan ingen stoppe den.
    Hvorfor er hendes orgasme så vigtig for dig?
    Spørg hende selv, hvordan det skal være. Hun er ikke som andre kvinder, så du kan ikke bruge vores erfaring til, at give hende en orgasme. Du skal "lytte" til hendes krop, følge hendes anvisninger, uden ord.
    Jeg tror, når hun stopper dig, er det for ubehageligt for hende. Det fører ikke hen mod det du ønsker. Jeg var selv meget følsom, også så følsom, at det blev direkte ubehageligt.
  • Indstillinger
    Jeg synes, den er lidt spøjst denne her.

    Din kæreste fortæller dig, at hun ikke kommer, når hun sprøjter. Hvorfor skal du spørge her, om det passer?

    Det er da muligt at andre kvinder får orgasme ved det, men det gør hun ikke, så det forbavser mig lidt, at du ikke vælger at tro på hende.

    Du fortæller, at I har et godt sexliv, men jeg vil da foreslå, at I også taler om disse her ting. Du forstår ikke, hvorfor hun stopper dig, når du bruger hånden. Hvad med at spørge hende om det?

    Både Persille og Linette gætter på, at det nok skyldes, at hun finder det ubehageligt, når der er stimuleret for meget; det gætter jeg også, men ingen af os ved det – det gør kun hun.

    Du får nok et noget mere brugbart svar af hende end her.

    Og jeg er voldsomt enig i, at den der orgasmejagt er blevet alt, alt for fikseret. Man kan sagtens have et godt sexliv uden der nødvendigvis skal være orgasme hver gang. Det er ikke den, der betegner et godt sexliv. Et sexliv bør ikke være resultatorienteret for at være godt.

    Om det er urin eller ej, der så kommer – kan I vel lugte?

    Ja, undskyld – men det her er ting, I burde kunne tale om, og da især hvis I har et så godt sexliv; det at være kærester handler jo ikke kun om at have sex – og det vigtigste i et parforhold er vel ikke kun, hvordan sexlivet kører, men hvordan I er til at tale sammen.

    Emnet er måske relevant nok, men du spørger direkte, hvordan og hvorfor din kæreste reagerer, som hun gør – og det er der altså ikke andre end hende, der kan svare på.

    Og – hvis det skulle vise sig, at hun så er den eneste i verden, der sprøjter uden orgasme, så er det altså sådan HUN er, og det er der hverken noget sygeligt eller galt i. Det er op til dig, om du kan acceptere hende sådan.
  • Indstillinger
    Synes det er nogle enormt dømmende kommentarer!

    Jeg har altid haft en godt sexliv med min mand, selv dengang da jeg ikke kunnefå udløsning sammen med ham, så nød jeg vores sex og hungrede efter ham. Vi har ikke altid kunne tale om sex, det tror jeg er noget der er kommet med alderen og i takt med at vi og vores forhold er modnet.

    http://mmm.dk/sex-artikler/m-s-guide-ti ... teorgasmer

    Denne artikel er jeg helt enig i.

    Den besvarer at din kæreste sagtens kan sprøjte uden at komme. Tro mig, det undre også mig og her 13 år efter første sprøjteorgasmerne kommer jeg til at tænke på det igen.
    Jeg har med tiden lært at værdsætte sprøjteorgasmerne. Grunden til at jeg ikke værdsatte dem før, var at jeg var på jagt efter samme følelse/udløsning som en klitoris orgasme. Den er såå forløsende for mig og virker som en sovepille i modsætning til sprøjteorgasmerne, som kan ophidse mig yderlig. Jeg har brug for afslutning, så selvom jeg nyder en sprøjteorgasmerne, har jeg brug for at der bliver afsluttet med en klitorisorgasme, så jeg også kan sove godt.
    Håber at dette kam hjælpe andre undrende mænd og kvinder :-)
  • Indstillinger
    "Synes det er nogle enormt dømmende kommentarer!"



    Ja, jeg skal da lige love for DU er fordømmende, når vi andre svarer efter bedste evne Det er flere år siden dette blev skrevet, men jeg har nu stadig den samme mening.
    Hun stopper ham, fordi det bliver ubehageligt. Det har jeg selv måttet gøre, når manden er for hård på følsomme områder.
    Jeg ville aldrig kunne være sammen med en mand, der ligefrem KRÆVEDE en orgasme. Som lotte123 skriver kan man sagtens have et godt sexliv uden orgasme hver gang.
  • Indstillinger
    Hej,

    Jeg ved ikke, om det stadig er aktuelt.

    Jeg bliver snart 35, men det er ikke mere end ca 7 år siden, at jeg fandt ud af, "hvordan" jeg skulle gøre, for at få orgasme.

    Jeg får forskellige slags, alt efter hvordan jeg bliver stimuleret, og efter hvor tændt jeg er.

    Jeg kan stimulere klitoris med en vibrator. Det giver en lokal orgasme i underlivet.

    Min mand kan nusse mig på ryggen, i nakken, på skuldrene, på ballerne og lårene. Jeg ligger bare stille på maven og nyder det. Der kan jeg få en orgasme, der er i hele kroppen. Jeg får gåsehud og hjertet banker hurtigere.

    Hvis min mand stimulerer min klitoris og g-punkt, kan jeg godt "sprøjte". Det føles ikke som orgasme, men jeg kan mærke der kommer væske ud - nogen gange i ret store mængder. Men der sker faktisk ikke andet end det.

    Med andre ord: Der findes forskellige måder for hver enkelt kvinde. Nogle kvinder kan slet ikke, og kommer aldrig til det.

    Sex kan sagtens være godt, uden man behøver orgasme. Sex er nærhed, bekræftelse, hygge og intimitet. Man behøver ikke jagte orgasmen, for så kommer den sandsynligvis aldrig. Det ville tilgengæld være godt, at starte med at kende sin egen og sin partners krop - så bliver det meget bedre!
  • Indstillinger
    Hej Christian

    Jeg havde samme problem med min kæreste, og var mega frustreret over det i lang tid... Til sidst besluttede jeg mig for at prøve med nogle seksuelt stimulerende produkter, hvilket gav en overraskende god effekt. Hun blev langt mere tændt under sex, hvilket hjalp hende til at opnå orgasme samtidig med, at hun sprøjtede. Vi bestilte noget der hedder Gold max til kvinder fra Shytobuy

    Held og lykke - det med at opnå de bedste orgasmer er altid lidt af en udfordring

    /Martin
  • Indstillinger
    MartinHasted1234, føj, du taler om din kæreste, som om hun var en genstand.

    Eller er det en reklame. ?? Det tror jeg.
  • Indstillinger
    Jeg forstår virkelig ikke de nedeladende kommentarer, nu igen.
    Vi taler om sex, og om mænd der tænder på deres kvinder og ønsker at tilfredsstille deres kærester, både for hendes skyld, men også fordi de synes det er frækt.
    Jeg siger tak for rådet, det kunne være at der var andre der kunne få mere ud af deres sex liv med sådan er produkt :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.