Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

gravid ved præsæd?

Redigeret 18 september, 2013, 03:40 i Prævention
Hejsa.
Jeg har prøvet at søge og søge. Men finder forskelllige svar hver gang.

Mit spørgsmål er: hvor stor er chancen for at jeg bliver gravid, når min kæreste og jeg har sex, men han IKKE kommer i mig.?

Vi kan sagtens have sex en halv time, og han trækker sig tit ud fordi han er ved at komme. Men inden han rigtig kommer, trækker han sig ud.

Han er ikke en af de fyre hvor der hele tiden kommer noget ud, men lidt gør der da. Er det hvad der kaldes PRÆ-sæd?

Vi har ikke planer om børn endnu, men kommer der en er det glædeligt. :)

Jeg kan ikke tåle hverken p-piller eller spiral. Derfor er gummi den sidste udvej, men desværre er det ingen nydese for mig, og derfor gør vi det på denne måde.
Håber i kan hjælpe. :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil vove at påstå det kan ingen svare dig på. Af den grund kan du sikkert finde en masse forskellige gætterier/svar, som aldrig kan være det korrekte for dig. Nogen bliver let gravide andre gør det ikke. Nogen kan ikke blive gravide, det kan være mandens sæd, den er galt med eller kvinden, der ikke kan blive gravid.
  • Indstillinger
    Der går rigtigt mange levende eksemler rundt på denne jord, som er resultat af den metode, I anvender.

    Afbrudt samleje er derfor ikke en speciel fornuftig metode, hvis en graviditet kan være et stort problem, men det kan jeg forstå, at det ikke vil være for jer.

    Hvorfor har du problemer med kondom? Der findes da mange forskellige, og også en model, som du altså slet ikke vil kunne mærke, og din partner vil kun fornemme det minimalt, og kun i de første få sekunder efter, det er sat på.

    Men - som Persille skriver; nogle bliver meget let gravide, andre er længere tid om det, og hvilken gruppe man selv tilhører, ved man jo ikke før man er blevet gravid.
  • Indstillinger
    Der går rigtigt mange levende eksemler rundt på denne jord, som er resultat af den metode, I anvender.

    citat slut


    He, he, ja min yngste søn. Og så var det bare en enkel gang. Men hvor er jeg dog lykkelig for ham i dag. Det er en helt anden historie.
Log in eller Registrér for at kommentere.