Avavav kramper
Hej
Måske er der nogen er der kan hjælpe mig.
Jeg får nogle meget smertefulde kramper i den øverste del af min mave når jeg indtager alkohol. Det varer ca 10 min og derefter er det som en klump der passerer og det forsvinder helt... Når kramperne er igang begynder jeg at få kold sved og jeg kan næsten ikke bevæge mig.. Kramperne kan godt kommer flere gange i løbet af en aften... Tør helt sikkert ikke drikke mere efter det skete for 3. Gang i weekenden.. Men er samtidig også bekymret for der er noget galt..??
Nogen der kan hjælpe..???:)
Måske er der nogen er der kan hjælpe mig.
Jeg får nogle meget smertefulde kramper i den øverste del af min mave når jeg indtager alkohol. Det varer ca 10 min og derefter er det som en klump der passerer og det forsvinder helt... Når kramperne er igang begynder jeg at få kold sved og jeg kan næsten ikke bevæge mig.. Kramperne kan godt kommer flere gange i løbet af en aften... Tør helt sikkert ikke drikke mere efter det skete for 3. Gang i weekenden.. Men er samtidig også bekymret for der er noget galt..??
Nogen der kan hjælpe..???:)
Kommentarer
Er det kun når du indtager alkohol, eller kommer det også uden du har indtaget noget?
Hilsen Rita
Det er kun når jeg indtager alkohol jeg får kramperne.. Til hverdag mærker jeg intet ud over det normale..
Så kan jeg desværre ikke gi' dig et bud på hvad der kan være årsagen, ud over at din krop protestere over hvad du byder den.
Mange hilsner
Rita
Det er i hvert fald værd at tale med din læge om, hvis alkohol er noget du indtager jævnligt og/eller i store mængder.