Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hvordan hjaelper jeg min depri kaerste?

Redigeret 9 september, 2013, 01:13 i Spørg Netdoktors brugere
Hejsaa

Jeg har gaaet ind til et nyt forhold med viden om at manden kan vaere depri, jeg kan simpelthen ikke bare forlade ham selvom det er et nyt forhold, jeg ka virkelig godt lide ham og soeger derfor jeres hjaelp og raade

jeg tror at han deprimeret pga. mange ting der sket i hans fortid, han har forsoegt at begaar selvmord utalige gange, men har begyndt at faar det bedre da vi begyndte at date.. den gang vi moedtes og var bare venner, var han simpelthen saa rare at vaere sammen med, og nu har vi vaeret sammen i 3 uger, men det er helvet! op til at vi make out er han den person jeg er faldet for, mega soed og rar, efter at vi er sammen (det sker hver evig eneste gang) saa er han bare et andet menneske.. foeler mig nogen gang at jeg date 2 personer i en mands krop samtidig.. hvilke er mega haard... vi snakker ik lige nu fordi jeg mistet min temprament sidst og kom til at give ham en flad..har ik snakekt med ham siden igaar og han har hellere ik kontaket mig..
alle hans venner sagde til mig at han rigtig godt ka lide mig... og derfor tror jeg bare ik at det handler kun om sex for ham

hjaelp, hvordan tackler jeg hans depression?
Log in eller Registrér for at kommentere.