Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Uregelmæssig menstruation (20 år)

Redigeret 5 september, 2013, 08:53 i PMS og menstruation
Hej, jeg næsten haft menstruation hver anden uge de sidste to måneder.jeg har ikke haft problem med menstr. Før og plejer som regel at bløde i max 5 dage.

Skiftede fra normal pille til mini-pillen i julimåned, og en uge senere begyndte det at bløde. Jeg gik ud fra at det var pga. hormonerne i kroppen ændrede sig, så blødte i 7 dage.

Men, igen to uger efter fik jeg menstruation igen. Den varede i uges tid og så holdt den.

Men jeg lavde en kæmpe fejl og tog mini-pillerne ligesom normale p-piller, så holdt en uges pause. Det indså jeg så forsent (En uge efter menstr. ophørte) at det skulle jeg bestemt ikke have gjort men startede igen på pillen efter det.

En uge efter at jeg lavede den fejl begyndte jeg at bløde igen, så jeg blødte i 9 dage, men blev ved med at tage pillen mens jeg blødte. Jeg gik ud fra at det var pga. den fejl jeg lavede. Nu er der gået to uger siden jeg sidst have menstruation, og jeg har taget mini-pillen ligesom jeg burde. Men nu igen i dag, så bløder jeg igen!

Den anden 2 Sept. tog jeg fortrydelsespillen pga. at mini-pillerne åbenbart ikke virkede efter at jeg havde lavet gøgl i den.

Hvad kan det være? Er hos lægen hele tiden pga. kropslige smerter så de gider ikke rigtig at høre på mig mere, skal der henne ad om 5 dage da de mener at jeg burde at gå til psykolog da jeg har smule social angst - men fik at vide at vi ikke ville snakke om mine kropslige gener men om det psykiske. Da de mener at det hele er i mit hoved. Årh det er så træls :(
Log in eller Registrér for at kommentere.