ondt under samleje
hej jeg er en pige på 19 år jeg har virkelig ondt i underlivet under sex det har jeg altid haft og det begynder at iroter mig lidt har snakket med min tidliger læge om det men hun siger der ikke er nået galdt jeg har også forsøgt i et år nu at blive gravid uden hel jeg har mistet helt lysten til sex på grund af smarterne jeg har under søgt om mulig sex sydomme hos lægen jeg har også samme smarter når jeg har min menstruation og en uge får jeg skal have det og det tror jeg er når jeg har min ægløsning jeg er også begyndt at have en lidt kraftig lukt når jeg får udflye det kunne være rat vis nolge kunne hjælpe lidt på forhond tak
p,s undskyld jeg skriver så dan men jeg er ordblind håber i stadi kan læse det og vil svare mig
p,s undskyld jeg skriver så dan men jeg er ordblind håber i stadi kan læse det og vil svare mig
Kommentarer
Jeg stoler ikke mere på en praktiserende læge ved så meget om den slags, for jeg fik også at vide, der ikke var noget galt. Men det var der nu alligevel de to gange jeg har haft brug for hjælp.
En gynækolog kunne med det samme hjælpe og på det tidspunkt havde jeg haft smerter i et år samt været hos lægen flere gange.
F.eks. kan muskelsmerter i underlivet give store gener ved samleje, men der kan jo også være andre ting galt, som hos mig. Så få en henvisning til en gynækolog.
Må jeg give dig et godt råd, vent lidt endnu med at få børn. Du mister din ungdom selv om du sikkert ikke vil tro på det. Jeg gjorde ikke selv, men jeg blev klogere.
Jeg vil ønske det bedste for dig.
venlig hilsen.