Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ondt under samleje

Redigeret 6 september, 2013, 05:18 i Kvindelige sexproblemer
hej jeg er en pige på 19 år jeg har virkelig ondt i underlivet under sex det har jeg altid haft og det begynder at iroter mig lidt har snakket med min tidliger læge om det men hun siger der ikke er nået galdt jeg har også forsøgt i et år nu at blive gravid uden hel jeg har mistet helt lysten til sex på grund af smarterne jeg har under søgt om mulig sex sydomme hos lægen jeg har også samme smarter når jeg har min menstruation og en uge får jeg skal have det og det tror jeg er når jeg har min ægløsning jeg er også begyndt at have en lidt kraftig lukt når jeg får udflye det kunne være rat vis nolge kunne hjælpe lidt på forhond tak

p,s undskyld jeg skriver så dan men jeg er ordblind håber i stadi kan læse det og vil svare mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ingen kan jo stille en diagnose her, men hvis jeg var dig ville jeg have en henvisning til en gynækolog og blive grundigt undersøgt.
    Jeg stoler ikke mere på en praktiserende læge ved så meget om den slags, for jeg fik også at vide, der ikke var noget galt. Men det var der nu alligevel de to gange jeg har haft brug for hjælp.
    En gynækolog kunne med det samme hjælpe og på det tidspunkt havde jeg haft smerter i et år samt været hos lægen flere gange.

    F.eks. kan muskelsmerter i underlivet give store gener ved samleje, men der kan jo også være andre ting galt, som hos mig. Så få en henvisning til en gynækolog.

    Må jeg give dig et godt råd, vent lidt endnu med at få børn. Du mister din ungdom selv om du sikkert ikke vil tro på det. Jeg gjorde ikke selv, men jeg blev klogere.
  • Indstillinger
    Oki tak så går jeg bare til lægen og hører om det og det med det siste hved jeg aldt om men har aldri haft en ungdom så har ikke nådet at miste
  • Indstillinger
    Dit eventuelle barn kan have noget at miste. Har du tænkt på det. Du skulle jo gerne kunne give et barn en god opvækst.
  • Indstillinger
    Når jaja ved jeg godt men en på 20 kan da være en lige så god mor sommen på 30 vis man er 1 gangs fødene ved men jo ikke så meget og har fartig gjort min uddannelse så har også masser af penge så mit barn kan få hvad det har brug for aå kan ikke så hvad der skulle være galdt
  • Indstillinger
    Det har du fuldkommen ret i, en mor på 20 kan være en bedre mor end en på 30. Det afhænger alt sammen af, hvordan man er. Jeg syntes bare du skulle have lov til at have lidt ungdom også, for den vender aldrig tilbage.
    Jeg vil ønske det bedste for dig.

    venlig hilsen.
  • Indstillinger
    Forstår godt hvad du mender min mor fik mig som 18 og det er derfor jeg har ventet til nu og tak skal du ha
Log in eller Registrér for at kommentere.