Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemer med forhud

Redigeret 16 september, 2013, 05:07 i Mandlige sexproblemer
Hejsa. Jeg er en dreng på 14, snart 15 og syntes at min forhud er lidt mærkelig? for noget tid siden var jeg ved en kirurg, og få opereret noget "kød" væk der hang sammen med glansen og forhuden så jeg kunne trække min forhud tilbage. Nu er der efterhånden gået nogle måneder og jeg syntes at det er dejligt at jeg endelig kan trække min forhud tilbage, men min forhud er begyndt at klistre og stramme glansen når jeg trækker den tilbage og det giver nogle ubehagelige smerter. Er der evt. noget jeg kan gøre ved det? vil være taknemmelig hvis nogle ville hjælpe mig. har også et andet problem, når jeg trækker min forhud tilbage over glansen og vil trække den længere ned, så er der en lille tråd der hænger sammen med glansen og på den måde bøjer hovedet når jeg trækker den længere tilbage, er det normalt? eller skal jeg muligvis til kirurg igen og få det fjernet?? Som sagt tidligere så ville jeg være meget taknemmelig hvis jeg fik et svar.

På forhånd tak med venlig hilsen Morten

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder som om, at du har en mindre forhudsforsnævring og måske en kort forhudsstreng.

    Begge dele burde du selv kunne udbedre ved at udføre forhudsgymnastik så ofte som muligt. Forhudsgymnastik = træk forhuden frem og tilbage, når du tisser og er i bad.

    Du kan også have forhuden tilbagetrukket altid, hvilket vil udvide den stille og roligt. I begyndelsen vil det være lidt væmmeligt med den blottede glans mod underbukserne, men det vænner du dig hurtigt til.
Log in eller Registrér for at kommentere.