Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problem med penis

Redigeret 26 august, 2014, 14:12 i Mandlige sexproblemer
Hej!
Jeg er en dreng på 19 år, som har mig lidt af et problem...

Jeg vil lige starte med, at fortælle om problemet i dets tidligere "fase".

Jeg begyndte først, at komme i puberteten i en alder af.. omkring de 16 - hvilket ifølge min læge og mig selv var ret sent. Mit problem startede med at være noget, som jeg troede jeg ville vokse fra. Desværre skete det ikke!

Jeg syntes selv, jeg havde for meget forhud. Jeg husker, at jeg ville eksperimentere med at komme et kondom på, da jeg ville vide om størrelsen passede. Jeg havde ikke noget problem med, at få forhuden tilbage. Det var mere det, at der var for meget af det. Kondomet foldede sig nærmest bare ned over glansen igen. således er kom en fold af kondomet ind under forhuden igen, hvis i forstår? - deruover var penis-strengen lidt kort, så min penis bøjede sig lidt til den side, når forhud blev trukket tilbage.

I erigeret tilstand, går min forhud op over glansen, og danner kun et lille "udhak?," "hul"? på under omkring en halv centimeter.

Jeg har efterfølgende efter ornani, haft hævet forhud 2-3 gange, hvoraf der også har været små sår på det yderste/spidsen af forhuden.

Efter dette, er min forhud blevet strammere, og kan ikke længere trækkes tilbage i erigeret tilstand. eller.. Det kan lige lade sig gøre, men gør rimlig ondt. I normal tilstand kan det lade sig gøre, men forhuden strammer stadig om penis.
Når jeg tager huden tilbage og huden bliver strukket ud, føles det også rugt og slet ikke.. som hud? Det ved jeg ikke om er normalt.

Jeg ville ikke være meget for, at blive omskåret, da jeg ikke ville bryde mig om operationen og også det, at der slet ikke ville være noget hud, da jeg føler det er godt for ornani. Men hvis det er det eneste der kan gøres, vil jeg selvfølgelig gøre det.

Men er der andre ting jeg kan gøre ved det? f.eks. creme? og i så fald, kan det gøres uden recept?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.