Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

15 årig med ble

Redigeret 29 december, 2014, 10:58 i Teenagere
Hej min søn på 15 år går med ble, fandt en af hans brugte bleer ude på badeværelset efter han havde været derude. Da jeg spurgte ham hvorfor han stadig brugte ble svarede han blot at han er "Adult baby" og mere spurgte jeg ikke ind til det, googlede det og det er noget hvor voksne mennesker og teenagere bruger ble og kan godt lide at blive behandlet som babyer. Er der noget jeg skal gøre? :)

- Mvh. Lisbeth

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Lisbeth :-)

    Har selv haft samme "problem" som du, der er intet galt ved at han er som han er, min egen søn var også en lidt speciel dreng og kunne også lide det, var også lidt bekymret i starten men fandt hurtigt ud af det var 100% harmløst, det eneste du kan gøre er at støtte dem og hjælpe dem, hvis de selv ville behandles som babyer så lad dem, min søn kunne godt lide at jeg evt. hjalp ham med at skifte hans ble, han sagde det var lidt pinligt og nogle gange fik han erektion af det. Men alligevel syntes han det var dejligt og betryggende og det tror jeg at de fleste kan, af det jeg har læst på nettet. Selvfølgelige skal du også huske at gemme på hans hemmelighed.

    - Gitte :-)
  • Indstillinger
    Jeg er enig i, at det er en seksuel fetich, som langt hen ad vejen er harmløs, men det kan da godt give ham nogle problemer i voksenlivet, og måske især omkring parforhold.

    Muligvis det ville være godt for ham at få talt dette behov igennem med en psykolog, så især han kan få en dybere forståelse for, hvorfor han har dette behov.

    Men - jeg finder det direkte frastødende, at man som mor har været gået ind i det og deltaget i det - for så er vi lige pludselig ovre i noget, der har med incest at gøre.

    Forældre bør aldrig gå aktivt ind i deres børns seksualitet. Man kan tale om det, ja - men fysisk deltage? Der er - også lovgivningsmæssigt - en knivskarp grænse.
  • Indstillinger
    Nu har jeg ikke prøvet at have en søn eller dater med ble men jeg ville nok ikke tænke mere over det hvis det betyder at mine børn har det godt så kan jeg kun være tilfreds
  • Indstillinger
    i dag da jeg sad og spillede på min playstation begyndte jeg først at mærke noget varmt og jeg tænkte ikke over hvad det kunne være. men så mærkede jeg at det blev kold.t og så gik det op for mig hvad der var sket. hvordan kan det være at jeg havde tisset i bukserne uden jeg vidste det?

    jeg er 13 år
Log in eller Registrér for at kommentere.