Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Orgasme - dårlig samvittighed

Redigeret 18 august, 2013, 17:36 i Kvindelige sexproblemer
Normalt forbinder man ikke en orgasme med noget negativt, men jeg er dog begyndt at have det skidt omkring det.
Jeg har aldrig kunne få en orgasme via sex, - at blive slikket eller få fingeren, men få små to år siden, fandt jeg vej frem til vibratoren! Den og den alene kan give mig små dejlige orgasmer som jeg ellers ikke kan få.
Problemet er så, at min kæreste rigtig gerne vil "please" mig under sex. Han ved at intet rigtigt virker, så han har flere gange tilbudt at han styrede vibratoren, bare for at være en del af det. Men det hjælper mig overhovedet ikke, og jeg føler nærmere at jeg "skal" komme, og ikke af lyst. Jeg har tilbudt ham at se på mig, mens jeg selv bruger den, men dette virker heller ikke særlig godt.
Han er rigtig ked af at han ikke kan få mig til at komme, og bryder sig faktisk ikke om at jeg bruger vibratoren mens han er hjemme hos mig (også hvis jeg gør det mens han er i bad)
Jeg er meget spillet. På den ene side har jeg jo ret til en orgasme ligeså meget som han har, men alligevel vil jeg ikke gøre ham ked af det, og få ham til at føle sig ubrugelig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er selvfølgeligt ærgeligt at han bare aldrig vil kunne give dig orgasme.

    Brug dildoen selv ..mænd tror de kan styre den men det kan de (færreste nok) ikke ..jeg kan ligge med min dildo i flere timer ..4 eller mere og jeg gir mig selv de skønneste orgasmer...både udvendigt og indvendigt.

    Jeg får mere ud af at gøre det selv ...(skal lige siges at jeg elsker sex med mænd ..også!) ....
    Nyd dog din orgasme og din fantasi..

    når det er sagt forstår jeg også at en mand bliver frustreret og ærgelig ..over ikke at kunne det ....for ærlig talt ku man selv li at ligge med en der aldrig fik udløsning ? og nej ku man nok ikke...
  • Indstillinger
    Det er vist et meget almindeligt problem du har. Jo mere fokuseret din kæreste er på din orgasme, jo større chancer er der for den ikke kommer.
    Jeg havde den første orgasme ved onani, da jeg var 16 år. Jeg fik den fjollede tanke, at når det var så dejligt, så måtte det være endnu bedre med en mand. Jeg blev slemt skuffet.
    Jeg ved nu, at mange kvinder opnår aldrig en orgasme, og nogen oplever det nogle få gange.
    Jeg selv har oplevet det tre gange med min mand. Men det kommer ikke af sig selv. Mine orgasmer var uden brug af andet end mine hænder. Orgasmerne med min mand, var også ligesom et tag selv bord. Det var de store dybe og kraftige orgasmer, jeg her taler om. Jeg synes til gengæld det var et kæmpe arbejde at nå frem til det, og jeg var tit for træt til at opnå det.
    Min mand var også så fokuseret på min orgasme. Lykkedes det endelig at få ham til at gøre, som jeg havde behov for, for at få orgasme, så ændrede han rytme, eller lavede noget andet fjolleri, og så skulle jeg begynde forfra. Til sidst gider man det ikke mere.
    Nu er jeg en ældre kvinde, og ind i mellem kan jeg stadigvæk få lyst. Men ikke til en mand, bare til lysten. Orgasmen er ikke værd at bruge så meget tid på mere, den er blevet som det Sten Hegeler kaldte den, " som et nys i den anden ende".
    Lysten til lysten er der, men ikke energien til en evt. ny mand. Så i dag klarer jeg mig med et massageapparat og et lille nys i den anden ende.
    Så nyd dine orgasmer.
    Kommer det egentlig vores mænd eller kærester ved, om vi bruger et massageapparat eller vores egne hænder, uden deres medvirken?
    Ordner mænd ikke tit deres egen behov uden vores medvirken?
    Min mand gjorde ihvertfald.
Log in eller Registrér for at kommentere.