Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kæreste bor lang væk

Redigeret 17 august, 2013, 14:35 i Spørg Netdoktors brugere
hey folkens har virkelig brug for hjælp her !!
jeg er en dreng på 17 og jeg har en kærest evi ar været sammen i 1,5 år
vi har gået på den samme efterskole i to år men nu skal hun i 10 på en 10 skole og jeg skal i gang med min udanelse
men! hun bor i åbenrå og jeg bor i århus :/
kunne godt bruge nogle råd jeg bliver 18 om 6 månder og vi har snakket og blevet enige om hvis vi er sammen flytter jeg ned til åbenrå men er virkelig bange for at miste hende pga af det
jeg har haft 3 kærest i alt hele mit liv med hende og det her er specialt jeg kunne se mig selv bo med hende osv. alt det kunne jeg se kan mærke jeg virkelig elsker hende det kriller i min krop når vi ser hianden og hun siger hun har det på sammen måde og det skal siges hun sagde det til mig inden jeg fortalte hende det
men er så bange for at miste pga af det for stod det til mig havde jeg flyttet nu og der er ikk noget problem med fester og det ved vi er unge men vi har aftalt sammen uden skænderi at vi ikk vil drikker uden hianden for har begge prøvet den her "undskyld jeg var fuld" og så tror man det hele er godt så det vil vi ikk have til at ske igen når vi har det såsan med hianden men
mine forældre er så på tværs pga af vi er sammen for de kan ikk li hende men jeg har det sådan at de ikk skal betemme om jeg må være kærester med hende eller ej for det er mit valg
me nde har så sagt jeg må se hende 1! gang om måned!! og bliver sure hvis jeg spørger om jeg ikk må komme der ned hver anden weekend og så begynder de med at så gider jeg ikk være sammen med dem osv
ved godt det kun er et halvt år men hjælp mig tak !!!!!
Log in eller Registrér for at kommentere.