Ved at blive kvalt
Tit har jeg hoste om morgenen (ryger, burde ikke) 3 gange har jeg haft hosteanfald hvor jeg kæmpede med at få vejret (luftvejene er blokeret af slim)
Mængden af luft jeg trækker ned i lungerne er minimal- jeg har dog fået løsnet slimen og det er gået til nu. Er bange for at besvime og hvad sker der så??
Hvad kan jeg akut gøre i situationen- instrument til at få slimen løsnet.
Preben
Mængden af luft jeg trækker ned i lungerne er minimal- jeg har dog fået løsnet slimen og det er gået til nu. Er bange for at besvime og hvad sker der så??
Hvad kan jeg akut gøre i situationen- instrument til at få slimen løsnet.
Preben
Kommentarer
Og- det sagt af en, der selv ryger, så ingen "hyssede" fordomme her. :-) - Ved absolut hvor svært det er (at forsøge) at stoppe.
Jeg har selv oplevet tiltagende hoste i perioder, hvor jeg har røget for meget - som aftager, når niveauet kommer ned igen.
Så - prøv i første omgang at nedsætte dit tobaksforbrug - men selvfølgelig bør du stoppe helt (og det bør jeg også).
Men rygere stopper ikke alligevel. Jeg kender en dame, som dårligt kan komme ud af sengen mere. Hun dør sikkert en kvælningsdød af det slim en dag. Frygteligt at stoffet i cigaretter er så forfærdeligt. Det er jo det rene narkotika.
Frygteligt at stoffet i cigaretter er så forfærdeligt. Det er jo det rene narkotika.
Jeg skriver:
Det er underligt, at tobak ikke forbydes. Det er lidt dobbeltmoralsk. Det handler sikkert om penge. Der er høje afgifter på tobak, så den indtægt vil staten gerne have.