Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjæææææælp, indåndet lim

Hej, jeg er efterhånden så desperat. Har gået længe med symptomer, hvor jeg blev svimmel, fik kvalme, ondt i hovedet og halsen, men ingen læge har kunne finde ud af hvad der er gatlt. Til sidst fik min fam mig indlagt på psykiatrisk afd. Jeg kom dog ud igen. Jeg var ikke psykisk syg. De siger det er noget jeg har bildt mig ind. I foråret begyndte jeg at find en brændende og sviene fornemmelse i ryggen og nu føles det som om jeg har lim på huden, der tørre indvendig. Min hjerne føles som om den tørre ind, min tunge er helt tør og med en belægning på. Mine øjne svier. Jeg har været i vildlede om hvad det kunne være og har sagt det kunne være mange ting. Pludselig går det op for mig idag at jeg har indåndet lim da jeg klistrede billeder i vores julekort på arbejdet 300 styk. Og det har jeg indåndet. Vi fik også nyt gulvtæppe på arbejdet med lim, som jeg har gået og indåndet i et helt år. Ingen tror mig og alle er ved at være træt af mig, men jeg er lige desperat.....hvad gør jeg....hivs jeg allerede er forgiftet ?

Bassen1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg tror ærlig talt ikke julekortene kan give dig de problemer du beskriver, men gulvtæpperne kan godt. Det behøver ikke være limen men nok snarere selve kemikalierne i tæpperne du har reageret på. Hvis der er kommet nye møbler på dit arbejde kan det have forværret problemet. Dårligt indeklima forstærker også kun, da kemikaliedampene jo så koncentreres op.

    Hvis jeg var dig ville jeg enten få min læge til at kontakte Arbejdsmedicinsk Klinik, eller selv ringe og høre. Om ikke andet kan de sikkert hjælpe med hvem du præcis skal i kontakt med. Jeg tror de har sager for hele landet, lad dig i hvert fald ikke afskrække af at du måske bor i en anden landsdel.

    http://www.auh.dk/om+auh/afdelinger/arb ... nsk+klinik

    Inden det hele afskrives som stress så er det i hvert fald meget vigtigt at det bliver afklaret om du har reageret på ét eller andet i de tæpper.

    Held og lykke!
Log in eller Registrér for at kommentere.