Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Flækket knæskal

Redigeret 18 oktober, 2013, 07:14 i Fod- og knæskader
Hej alle

For 4 år siden flækkede jeg min højre knæskal (pga. fodbold skade). Jeg tog til lægen lige efter det var sket og på røngtenbilledet kunne man se en flænge fra toppen til midten af min knæskal. Jeg fik en skinde på benet som skulle sidde der i 3 uger + jeg skulle gå med krykker. Da jeg skulle have taget skinden af fik jeg at vide at det var muligt at der slet ikke var nogen skade og at det bare kunne være en uklarhed på billedet.
For 8 måneder siden fik jeg en anden operation i det samme knæ, for at få fjernet ekstra brusk. Det var en kikkertoperation så lægen tog billeder af mit knæ (indersiden) under operationen. Da operationen var færdig blev jeg oplyst om at jeg havde en stor flænge i min knæskal. Det viste sig så at det var den same flænge som jeg havde fået for 4 år siden.

Mit spørgsmål er om der er nogen der ved om man kan behandle en knæskal der har været flækket i så lang tid?

P.S. Er der nogen der ved om man kan kræve erstatning fra sygehuset for ikke at have behandlet min skade ordentligt?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.