Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Slettet indlæg

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, jeg er også bange for det, lotte123.




    Og jeg er også nervøs for at du, flodhest, vil tage det ilde op, men tænk nu alligevel over det. Kan der være lidt om det.

    Min gamle skolekammerat har det faktisk på den måde, at alt hvad man siger bliver misforstået og det bliver trættende i længden.
    Men derfor skal du naturligvis ikke mobbes på nogen måde, men kan det være grunden til der bliver taget afstand, fordi du er lidt for "svær" at tale med, at du nemt misforstår.
    Tænk over det, bliv ikke ked af det, jeg mener det godt.

    PS. Det skal tilstås dig, du er ikke blevet svaret lige pænt af alle. Og så bliver man let oprevet, især når man har det dårligt i forvejen.
  • Indstillinger
    Redigeret 10 august, 2013, 17:58
    Slettet indlæg
  • Indstillinger
    Kære flodhest

    Mine ord:

    I virkeligheden ville jeg gerne have en rigtig veninde, men jeg har opgivet.

    Ja, det har jeg opgivet, men jeg savner ingen. Venner kan man altid få, men det er og bliver for det meste ikke "rigtige venner". Det ses sjældent.
    Man er "venner" med så mange. Du forstod ikke hvad jeg mente.

    Jeg skriver ikke du vælger at tolke det forkert, men jeg tror du måske misforstår noget. Der er altså stor forskel på at vælge noget eller misforstå noget.
    Jeg skriver heller intet om du konstant føler dig angrebet.
    Det jeg mener er, hvis du misforstår det man siger, kan du føle dig angrebet.
    Og det føler jeg du gør nu. Du har slet ikke forstået, hvad jeg prøvede at sige.

    Nøjagtig som min gamle skolekammerat, Hun blev altid vred og jeg måtte forklare og forklare, hvad det var jeg mente . Jeg blev så træt og ked af det, hver gang jeg havde talt med hende. og nu efter mange år orker jeg ikke at kontakte hende igen efter den sidste "samtale".
    Jeg vil gerne høre på hende, men jeg orker ikke samtidig at skulle skældes ud. Det forstår hun slet ikke, at hun gør. Og jeg kan ikke få hende til at forstå det.

    Jeg skriver også du ikke skal mobbes af den grund. Der er forskel på at blive mobbet og så det at man måske ikke så gerne vil have en samtale med dig, hvis du hele tiden misforstår det man siger. Der er ingen sammenhæng mellem mobning og så dette.

    Nej, jeg kender dig ikke og dømmer dig ikke, men prøver at fortælle dig noget, som du kunne tænke over. Om der måske kunne være tale om den slags.
    Jeg har naturligvis ingen anelse om det forholder sig sådan, jeg prøver at forstå og føler det er meget svært at forklare dig hvad jeg mener.


    Venlig hilsen.

    ps. Jo, man kan slette og redigere sine indlæg. men er der skrevet et indlæg efterfølgende, så vil det fremgå, der er blevet rettet.
    Netdoktor sletter ikke noget uden at give en meddelelse om det. Jeg har f.eks. fået at vide mit svar på et reklameindlæg er blevet stående, fordi rådet var udmærket, men reklame indlægget er blevet slettet.

    Dette har jeg tilføjet efter det var sendt. Hvis nu en har skrevet et indlæg efter mit, så vil der stå, det er blevet rettet. Er der ingen efterfølgende indlæg, så står der intet om det.
  • Indstillinger
    Også jeg ville gerne hjælpe dig, men også jeg bliver totalt og inderligt afvist.

    Jeg kan kun sige: Jeg følger trop med kolleger, venner, familie - jeg står af.

    Du har da vist i den grad brug for hjælp - professionel hjælp. Jeg foreslår, at du henvender dig til din læge og beder om hjælp - ikke bare nogle piller - men til psykiatrisk hjælp. Det er i øvrigt uden egenbetaling.
  • Indstillinger
    Hej Flodhest og jer andre.
    Jeg har fulgt dine debatter, og jeg endte med at give dig det råd at gå til læge, som du aldrig kommenterede.
    Som lommepsykolog har jeg nu det indtryk at du ikke er helt rask. Måske har du en ubehandlet depression, evt kombineret med en personlighedsforstyrrelse, da du tilsyneladende, har problemer med at skabe relationer til andre mennesker, i alle de sociale situationer du er i.
    Mit bud på hjælp til dig er, at få en henvisning til en psykiater, for jeg tror du har en grundlæggende problematik, som farver hele dit liv i dystre farver.
    VH Gerda
Log in eller Registrér for at kommentere.