Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forskellige symptomer.

Redigeret 7 august, 2013, 11:33 i Åben debat for kvinder
I flere uger har jeg gået med kvalme, hovedpine, svimmelhed og om natten har jeg koldsved så jeg er helt gennemblødt, og om morgenen har jeg så overhovedet ingen energi i kroppen. Jeg er nu også begyndt og have smerter nede i undelivet.
Hvad kan det være?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvor gammel er du? Tager du nogen form for medicin - herunder p-midler? Fejler du ellers noget? Er du undersøgt for diverse vitamin- og mineralmangel?Er du overvægtig/undervægtig? Hvordan er din kost generelt? Dyrker du nogen form for motion?

    For at få nogenlunde kvalificerede bud er du nok nødt til at fortælle lidt mere, men det kan da være, buddet bliver, at du må en tur forbi lægen.
  • Indstillinger
    Jeg er 21 og er nogenlunde normal vægtig. Jeg får p-piller og venlafaxin antidep. Jeg har en god kost og motionere jævnligt, men har ikk fået noget tjekket hos lægen.
  • Indstillinger
    Hvis man læser om bivirkninger ved venlafaxin, så er det de mest almindelige bivirkninger du nævner. Du fortæller om underlivssmerter og de kan også forekomme, men af forskellige årsager. Så du må vist snakke med din læge om at bivirkningerne er for slemme. Ikke alle får bivirkninger, men nogle gør.
  • Indstillinger
    Ja, det er også min holdning. Jeg mener også at vide at antidepressiv medicin har mange bivirkninger, og det har p-piller også, selv om de fleste læger påstår det modsatte. Muligvis de to slags medicin netop får forstærket dine bivirkninger.

    Jeg foreslår dig at læse indlægssedlerne for begge dine typer af medicin - især afsnittene om bivirkninger, og som Persille foreslår, så må du i samråd med din læge få vejet fordele og ulemper op mod hinanden.
Log in eller Registrér for at kommentere.