Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

P-Stav

Redigeret 19 september, 2013, 17:54 i Prævention
Hejsa.
Jeg har overvejet at droppe mine p-piller fremfor p-staven, da jeg er dårlig til at huske at tage mine piller :(

Jeg har prøvet at søge så meget jeg nu kan om det, men der er stadig nogle småting der mangler:

1: Jeg ved de skal være der i 3 år, og fjernes efter, men kan man fjerne dem før de 3 år er gået?

2: Når du tager dine p-piller ville der være de 7 pille-pause, hvor der ville forekomme ''blødninger''. Ville der være det samme her? For har læst her og der, at man risikerer at den enten slet ikke kommer eller er meget uregelmæssigt. (Her er p-pillen jo en god ting.)

3: Hvad er prisen på staven? De steder jeg har læst, så har debatterne været 4-5 år gamle, så ville lige høre om hvordan priserne er nu :)



MVH
Crazed

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har haft p-stav to gange, første gang blødte jeg stort set aldrig, anden gang var det meget meget uretmæssigt og jeg fik den derfor fjernet før de 3 år var gået :-) men det er jo ikke til at sige hvad der evt ville ske for dig.
    Jeg gav omkring 1500 for dem begge. Men jeg ved at der er mange læger der fraråder dem fordi de ligger under huden og derfor kan vandre rundt i kroppen, det er dog ikke noget jeg oplevede.

    Håber det svarer på dine spørgsmål.
Log in eller Registrér for at kommentere.