Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Fedtsugning

Hej
Er her nogen som har erfaringer med fedtsugning på inder og yderlår?
Blev resultatet flot og er det vedvarende eller tager man på de samme steder igen? Fx ved en eventuel graviditet? Jeg er en skank pige men har brede hofter/lår som jeg ikke kan træne væk og derfor vil have fjernet. Nogen erfaringer derude ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ved ikke hvor du kan få det gjort og hvordan resultaterne er bagefter.

    Men du skal lige have følgende ind i dine overvejelser:

    1) Det er kun et yderst fåtal af voksne kvinder der naturligt har et hul mellem lårene uden at være svært undervægtige.

    2) det er ikke "bare" fedt der sidder der. Fedtet på lårene er særligt ved at være hormonproducerende af østrogen, dvs. det beskytter dig mod hjerte-kar-sygdomme, sukkersyge og knogleskørhed.

    3) Bryster har brug for østrogen for at vokse.

    4) Østrogen er nødvendigt for at blive gravid -hvis du er svært overvægtig virker fedtet på lårene dog nærmere som p-piller, så alt med måde.

    5) Langt de fleste mænd elsker kvindelige former, inkl. lår uden hul.


    Din beslutning er din alene, husk det. Du kan sikkert få en fedtsugning hos en klinik. Prøv at kikke lidt omkring på nettet, evt. også engelsksprogede sider og se hvad andre siger. Få så manges erfaringer som muligt. Mon ikke der også er en facebook-gruppe et sted?
  • Indstillinger
    Enig! Et par brede hofter med rigtige kvindelår er det bedste der fås!:)
  • Indstillinger
    Hej :-)

    Personligt har jeg ikke erfaring med fedtsugning, men jeg mener det er noget som man skal overvej kraftigt før man kaster sig ud i.

    I denne artikel er samlet lidt gode råd omkring fedtsugning, måske det kan hjælpe dig lidt: http://www.klinikmatch.dk/blog/2013/08/ ... -af-maven/
  • Indstillinger
    Hejsa. Min søster fik sidste år foretaget fedtsugning hos Regeclinic, (deres hjemmeside er http://www.regenclinic.dk ) og var rigtig glad for det. Lægerne var rigtig søde til at svare på spørgsmål.
Log in eller Registrér for at kommentere.