Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Brækket/skæv næse

Hej :)

Jeg fik for omkring en måned siden et rigtig hårdt slag på næsen. Jeg var så i tvivl om hvorvidt den var brækket, da den var helt hævet og så skæv ud. Jeg tog så en til en øre, næse og hals læge, hvor jeg blev undersøgt og fik en tid en uge efter for at få den tjekket (hævelsen skulle lige forsvinde først). Han mente så der ikke var noget galt og han intet kunne gøre. Jeg tog så fortvivlet hjem og her 2-3 uger efter gør det stadig ondt på den ene side når jeg trykker og den ser stadig skæv ud. Jeg vil så have bestilt en ny tid, men lægen jeg opsøgte i første omgang var så ude og rejse, så jeg fik tid hos en anden læge som fortalte mig, at han godt kunne se den havde været brækket, men at han ikke rigtig kunne gøre noget nu hvor der var gået 1 måned siden slaget? Så har den første læge jo begået en fejl? Er der virkelig intet jeg kan stille op? Synes det er så træls at gå rundt med sådan en skæv næse fordi min første læge ikke mente han kunne sætte den på plads? Kan man ikke komme under lokalbedøvelse eller noget?

Takker i forvejen for svarene, og håber virkelig på noget hjælp :)

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.