Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kløen og svigen i skeden

Redigeret 21 juli, 2013, 15:17 i Åben debat for kvinder
Hejsa er en pige på 18 år som har meget voldsom kløe og svige i skridtet har haft det i 3 dage håber at få lidt hjælp til hvad det kan være.

har blærebetændelse som jeg har haft i to uger nu, så har fået noget pencilin imod det men lige meget hvad jeg gør vil det bare ikke forsvinde om det kan ha noget at gøre med det ved jeg ikke er os meget seksuelt aktiv.

har os udslæt fra brystet af op mod halsen runde røde pletter som skaller lidt

håber på hjælp på forhånd tak :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Blærebetændelse forsvinder, når man får penicillin. Men det skal være den rigtige slags, som virker på netop den bakterie det drejer sig om. Når ikke det er forsvundet efter to uger er der noget galt.
    Du må have undersøgt din urin, så det kan afgøres hvilken bakterie der er tale om. Og om du overhovedet har blærebetændelse.
    Når man får penicillin er det godt at bruge nogle mælkesyrekapsler til skeden.
    Penicillin slå også de gode bakterier ihjel.
  • Indstillinger
    okay tak medet hjælper ikke på det værste problem kløe og svige ved du noget omkring det :)
  • Indstillinger
    Jeg er faktisk ikke helt klar over, hvad du mener. Som jeg skrev er mælkesyrekapsler til skeden gode til at genoprette den naturlige bakterieflora. Det er da værd at prøve.
    Hvis ikke det hjælper må lægen undersøge dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.