Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

nyt tæppe på arbejdet/tørreslimhinder/tørre øjne

Hej, vi fik nyt gulvtæppe på mit arbejde. Selvom det var miljømærket osv fik jeg en masse gener af det. havde det fint i juleferien, men derefter kom der flere og flere symptomer snigende. blev svimmel, fik ondt i hovedet fik tørreslimhinder i mund, ondt i halsen osv. Lige nu har ejg det rigtig skidt, og har desværre så mange symptomer, så jeg snart heller ikke kan værre hjemme i mit hus, da jeg har vasket vægge osv. ned i sæbe vand for et stykke tid siden. Vaskemiddel kan jeg heller ikke tåle mere og det går bare ad h... til jeg elsker mit job og mine, men vhad kan jeg gøre hvis jeg får det bedre i min ferie og så igen drligt når jeg kommer på arbejde igen. Jeg har talt med min kollega, der sagde at der nok ikke var andet at gøre end at finde et nyt job......øv kan det virkelig være rigtigt !!!!

Bassen1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Bassen

    Jeg syntes afgjort at du skal be' om at få et lille stykke gulvtæppe, hvis de ikke ligger inde med noget tæppe, må tillidsmanden sørge for at der bliver skåret en snip af på et mindre synlig sted, som du kan tage med til Øre-Næse -Hals lægen, så kan vedkommende sikker finde ud af hvad der er gået galt.
    Mon din arbejdsgiver er interesseret i at du skal stoppe pga et nyt tæppe og dermed et ringere indeklima.

    Er du startet på noget medicin? evt. kopipræparater, min oplevelse er at jeg har gener fra min daglige medicin.

    Har du fået noget nyt ind i dit hjem, eller nyt vaskemiddel, skyllemiddel, sæber parfumer, hvad med familien?

    Go' bedring
    Mange hilsner
    Rita
Log in eller Registrér for at kommentere.