Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Uge18 og mærker ikke liv???

Redigeret 19 juli, 2013, 09:16 i Åben debat for kvinder
Ja som overskriften lyder så tænker jeg for meget :-( Jeg undre mig over ikke rigtig at mærke liv, Jeg har haft mærket de berømte bobler de seneste uger... Jeg tror bare at alt kører rundt inde i hovedet... Det er første gang jeg gravid så jeg har ingen erfaring med det..... er der nogen der har det på samme måde som mig eller hvad skal jeg gør...... jeg er 18+4

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nu er det godt nok en del år siden, jeg selv ventede mit første barn, men jeg mener faktisk ikke, jeg mærkede liv før omkring uge 20, og jeg mener også at det fremgik af den lekture, man den gang kunne læse om emnet, at det netop var helt almindeligt, at det tog længere tid at mærke liv ved første graviditet, end ved efterfølgende graviditeter, og at uge 20 egentlig var helt almindeligt. Mit barn var i øvrigt både sundt og raskt, og kom til verden præcis på terminsdagen, så altså alt normalt der.

    Men - jeg synes da ikke, du skal gå og bekymre dig om ting, du forholdsvist nemt kan få undersøgt, så derfor foreslår jeg, at du kontakter din jordemoder og forhører dig der.

    Som nævnt - jeg tror ikke, det er unormalt - du ER altså ikke så langt henne endnu.
Log in eller Registrér for at kommentere.