Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Dreng med knude i brystet

Redigeret 14 juli, 2013, 19:25 i Teenagere
Hej allesammen..
Jeg er en dreng på 17år som har døjet med knuder bag bruystvorterne siden jeg var 12-13 år gammel og det er ved at gøre mig sindsyg.. Jeg deltager ikke rigtig i noget for jeg syntes simpelthen det er direkte pinligt og jeg syntes at når man kan se ens bryster igennem t-shirten for mig egentlig mere til at se overvægtig ud.
Har været til lægen 2 gange nu og de siger det er helt naturligt og det er boget der vil gå væk med tiden.. Kan bare godt mærke at efter så
Mange år nu så er min tålmodighed snart ved at løbe op. Kan jo ikke rigtig tage på stramden uden jeg føler alle kigger og kan ikke bare
Gå i t-shirt uden jeg gør mig krumrygget for at dække over det og i det hele taget ler jeg mig bare rigtig utilpas og går derfor ALTID med
Mange lag tøj..
Jeg har prøvet at kontake min forsikring med hensyn til en operation men de vil ikke dække det eftersom det åbenbart er en kosmetisk operation. Men jeg må
Ærligtalt erkende at jeg er kommet til det punkt hvor jeg føler det er mere psykisk.

Så jeg vil egentlig bare hører om der er nogle der har erfaringer med dette nogle tips og tricks for det er virkelig frusterende..
Med venlige hilsner den frustrede teenager.

Tusinde tak på forhånd!
Log in eller Registrér for at kommentere.