Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Itvivl om HPV vaccine

Redigeret 18 oktober, 2013, 03:26 i Åben debat for kvinder
Jeg skal ha mit nummer 2 stik i morgen, men har gået længe med svimmelhed og kvalme, og har læst at det er de bivirkninger man kan få ved stikket. Så nu ved jeg da ikk om jeg skal få det næste stik
Hvad syns i

Kommentarer

  • Indstillinger
    Prøv at google Gardasil + produktresume eller prøv at læse på Internettet om Gardasil, skrevet af andre end vaccineproducenten.
  • Indstillinger
    http://www.mayday-info.dk/UserFiles/fil ... RDASIL.pdf


    Man bliver virkelig nervøs. Der står personer bliver udelukket fra facebook, når de har givet oplysninger.
    Brugernavn1, har du har lagt mærke til, hvor svært det nu er at finde oplysninger om hjælpestoffer i medicin. Før kunne jeg let læse om bærersalt i min medicin, nu har jeg svært ved at finde det.
    Det står ikke mere på min medicin pakke, som før. Man bliver jo efterhånden bange.
    Vi bliver alle hjernevaskede til at tro vi ikke kan leve uden medicin af enten den ene eller anden slags.


    krillemus89, hvordan gik det. Fik du sidste stik. ? Selvfølgelig tåler de fleste det vel også. Hvad skal man og hvad skal man ikke. Det er så svært.
  • Indstillinger
    Hej Persille1

    Jeg har ikke lagt mærke til det, du beskriver, men det er min opfattelse, at medicinalindustrien får mere og mere magt.
    I takt med at industrien er blevet hovedsponsor for forskningen, så får den også mere magt til at bestemme, hvad der skal forskes i (og hvad der ikke skal forskes i).
    Ligesom industrien har held med at holde visse forskere "inde i varmen" og sende andre, med ubekvem viden og interesser, "ud i kulden".
    Industrien er også god til at bedrive lobbyisme, og i denne krisetid, så er det mit indtryk, at politikerne ikke tør gøre noget imod industriens interesse.

    Men industrien har ikke mere magt end vi forbrugere giver dem, så måske handler det om, at vi patienter lærer at opføre os som forbrugere overfor medicinalindustrien og får sat nogle krav til denne industri (ved at lade være med at købe underlødige produkter) og dertil giver udtryk for, at vi vil have behandlingsformer, hvor bivirknings-profilen står i rimeligt forhold til de positive virkninger af behandlingen.

    I mine øjne er det meget, som der trænger til at blive ryddet op i.
  • Indstillinger
    Jeg er noget rystet over at læse om de bivirkninger den vaccination kan være skyld i. Mine børnebørn har fået vaccinen og lider nu alt for meget af hovedpine. Der var intet galt før vaccinationen. Hovedpine står under bivirkninger.
    Ingen lyttede til mine advarsler.

    Brugernavn1, du har ret i, det handler om, hvad vi forbrugere vil finde os i, men ungdommen er hjernevaskede. Når man læser på debatter kan man jo se de unge mener en pille klarer alt.
    Det er de nye generationer, der satses på.
  • Indstillinger
    Det er underligt, at Gardasil vaccinen, som jo gives imod kræft, må indeholde aluminium, der påvises i høje koncentrationer i brystkræft-væv ?

    Ja ! Persille1, hvordan kommer man den indstilling til livs, at alting kan klares med en pille ?
  • Indstillinger
    Bare jeg vidste det, men jeg har opgivet. Overmagten er for stor. Det bliver efterhånden en forfærdelig verden, hvor menneskeheden bliver mere og mere syg, psykisk.
    Grunden er alle de giftstoffer vi får i mad og så alt den medicin mod alverdens naturlige ting, der for enhver pris skal stoppes. Koste hvad det koste vil.

    "Udviklingen" kan ikke stoppes. Griskheden er for stor. Jeg blev dybt rystet, da jeg fik en smule kendskab til, hvad der foregår.
  • Indstillinger
    Her er en artikel om HPV vaccine fra Dr. Mercola.

    http://articles.mercola.com/sites/artic ... n=20130716
  • Indstillinger
    Faldt lige over dette indlæg, da jeg selv er meget i tvivl om jeg skal tage imod sidste stik efter at have haft bivirkning siden HPV vaccine 1. og 2. stik. Jeg kan bare ikke rigtig finde ud af om man må stoppe midt i processen eller man skal tage imod sidste stik.
    Er du nået frem til en beslutning Krillemus89?
Log in eller Registrér for at kommentere.