Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

catapresan

Redigeret 4 juli, 2013, 16:11 i Hovedpine og migræne
Hej.

Jeg vil bare spørge om der er nogen herinde, der bruger Catapresan? Er der nogen grimme bivirkninger ved det? Jeg skal ikke bruge det til migræne, men til hedeture i overgangsalder, jeg har læst, at det også kan hjælpe på det.
Hilsen Connie

Kommentarer

  • Hej connie64

    Normalt gives Catapresan ikke til mænd, Men hvorfor skulle de ik' osse virke på dem?

    Catapresan har virket på min mands overdreven sveden.

    Fra at han sidder stille og spiser drypper sveden ned i hans tallerken, hvis har ikke konstant tørre sig med en lille hånddklæde. Bluser skulle skiftes et utal af gange, sengetøjet skulle til vask efter en nat.

    Efter 3 uger i behandling med Catapresan 1 morgen og 1 aften, blev svedtendensen meget mindre. Han øgede til tre tabletter i døgnet og nu er det begrænset hvor meget han sveder. Sengetøjet klan han ligge i en uge af gangen, hvilket er dejlig.

    Bivirkninger har han ikke haft nogle af.

    Håber du få det samme gode resultat som min mand fik.

    Mange hilsner
    Rita
  • Hej Rita.

    Tusind tak, for dit svar!
    Dejligt at høre, at de virker også selvom det er på en mand. Lige nu er jeg i gang med, at prøve hormon plaster, men synes ikke rigtig det virker, så pillerne får en chance, hvis jeg da kan få lægen til at give mig en recept, for jeg går ud fra at de er på recept?

    Hilsen Connie
  • Hej Connie,
    Jeg håber bestemt du får lige så stor effekt af Catapresan, som min mand har gjort.
    Jeg har fundet lidt læsestof om midlet http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/266
    Så du ved hvad du går ind til og hvad du skal være opmærksom på inden du køber produktet.

    Under særlige advarsler og andet medicin, er der dette du især skal være opmærksom på.

    Hvis du ikke fejler noget alvorligt, tror jeg han/hun udskriver tabletterne.

    Jeg er selv i Østradiol tablet behandling, men on off kan jeg da løbe ind i nogle svedeture der vil noget, dog kun sjældent om natten.
    Virkningen indtrådte under 1 døgn efter den første operation.

    Håber det bedste for dig.

    Mange hilsner
    Rita
Log in eller Registrér for at kommentere.